• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

می دونید فرابیمه ما چیه؟

  • کد خبر : 67791
  • ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۹
می دونید فرابیمه ما چیه؟
فرابیمه یه سامانه هوشمنده که با ارائه خدمات الکترونیک آنلاین و فوری، خیلی ساده و راحت امکان دریافت وام از بانک ملت برای خرید انواع بیمه نامه رو فراهم می کنه.

برای دریافت تسهیلات بانکی از سامانه فرابیمه ما ، نیازی به چک و ضامن و حتی مراجعه حضوری به شعبه های بانکی نیست و شما هر کجا و در هر زمانی که اراده کنید می تونید از این سامانه آنلاین، بیمه نامه بخرید.

⁉️ اما چرا فرابیمه ما؟
چون توسعه صنعت بیمه، نیازمند نوآوری در بستر دیجیتال و فناوری اطلاعاته و سامانه فرابیمه ما به عنوان یک پلتفرم فروش آنلاین، ضمن فراهم کردن امکان تخصیص تسهیلات بانکی، به عنوان یک اهرم مالی برای خرید بیمه نامه ، گام مهم و موثر  برای توسعه یافتگی در حوزه دیجیتال برداشته.

در نخستین گام در سامانه فرابیمه ما، بر روی صدور بیمه‌نامه های زندگی و سرمایه گذاری تمرکز شده،با این اعتقاد که با توجه به کارکرد نامطلوب رشته های بیمه ای در صورت های مالی شرکت ها، نیاز به توسعه یافتگی در صنعت بیمه به عنوان یک واسطه مالی، از طریق بیمه زندگی و سرمایه گذاری ضروری و لازم هست.

بیمه ما و داستان یک زندگی

📈 بر همین اساس مدیریت خبره و کارکشته شرکت بیمه «ما» با درک و شناخت فضای جدید کسب و کار و جهت گیری راهبردی عملیات بیمه گری بر مبنای پروژه های تحول دیجیتال، اقدام به طراحی و راه اندازی پلتفرم هوشمند و مطمئن تمام الکترونیک  فروش بیمه زندگی و سرمایه گذاری با استفاده از تسهیلات بانک ملت کرده است.

⏳ این تسهیلات ظرف ۴۸ ساعت پس از درخواست قطعی متقاضی در سامانه فرابیمه، واریز و براساس آن طرح های متنوعی از بیمه عمر و سرمایه گذاری با پوشش های به مراتب بیشتر و به صرفه تری نسبت به بیمه نامه های قبل صادر میشه.
🎯 این پوشش های بیمه ای، مناسب همه مردم ایران با هر میزان درآمد خواهد بود و دارندگان آن تا ۳۰ سال پوشش بیمه زندگی و سرمایه گذاری خواهند داشت.

روابط عمومی و تبلیغات بیمه «ما»

http://tejaratava.ir/?p=67791

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.