• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی؛

مدیر عامل سازمان تامین‌اجتماعی، سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران است

  • کد خبر : 57885
  • ۲۴ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۱
مدیر عامل سازمان تامین‌اجتماعی، سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران است
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی به مناسبت هفته تأمین‌اجتماعی – ۲۰ تا ۲۶ تیر ماه – و برای ارائه گزارش دستاوردها، عملکرد و چالش‌های این حوزه به نمازگزاران و مردم، سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران خواهد بود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، حجت‌الاسلام علی نوری سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه با اعلام این‌که برنامه نمازجمعه این هفته تهران با محوریت عید غدیر برگزار می‌شود، دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی را سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه این هفته تهران معرفی کرد.

نمازجمعه این هفته تهران، ۲۴ تیر ماه در مصلی امام خمینی(ره)، به امامت آیت‌الله کاظم صدیقی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار خواهد شد. طبق روال، ساعت ۱۱ صبح درب‌های مصلی امام خمینی(ره) به روی نمازگزاران گشوده می‌شود و برنامه از ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه آغاز خواهد شد.

براساس اعلام سخنگوی شورای سیاستگذاری ائمه‌جمعه، نمازجمعه این هفته تهران، به صورت آنلاین و زنده از “هیئت آنلاین” به صورت زنده و تصویری، پوشش داده خواهد شد و همزمان، از رادیو قرآن، رادیو معارف و رادیو تهران نیز به صورت زنده پخش می‌شود.

روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرده است به مناسبت هفته تامین‌اجتماعی، علاوه بر سخنرانی مدیرعامل این سازمان به‌عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران، در سایر شهرهای کشور نیز مدیران سازمان در نمازجمعه شهرهای خود برای ارائه گزارش به مردم و نمازگزاران حضور خواهند یافت. همچنین در حاشیه آیین نمازجمعه، میزهای خدمت و مشاوره با حضور مشاوران بیمه‌ای سازمان تأمین‌اجتماعی نیز برای پاسخگویی به پرسش‌های بیمه‌ای مردم در محل برگزاری نمازجمعه در شهرهای مختلف کشور فعال خواهند بود.

http://tejaratava.ir/?p=57885

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.