• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه

  • کد خبر : 53730
  • ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵
ضرورت استفاده حداکثری از ظرفیت‌های شرکت‌های زیرمجموعه فولاد مبارکه

محمدیاسر طیب‌نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت‌ماه در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، پس از دیدار و گفت‌وگو با غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری، از شرکت‌های فولاد تاراز، ورق‌خودرو و فولاد سفیددشت بازدید کرد.

وی در بازدید از خطوط تولید و توسعه شرکت فولاد تاراز اظهار کرد: فعالیت‌های روبه‌جلوی شرکت فولاد تاراز اتفاقات خوبی را رقم زده و انتظار می‌رود این اتفاقات در آینده نیز ادامه پیدا کند. باید در آینده نیز برای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فولاد تاراز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شود، چراکه این موضوع یکی از اولویت‌ها و هدف‌گذاری‌های ماست.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه افزود: پروژه‌های در دست اقدام فولاد تاراز باید با سرعت بیشتری به نتیجه برسند،چراکه این شرکت دارای ظرفیت‌های زیادی است و امیدواریم شاهد موفقیت‌های بیشتری در آینده از این صنعت باشیم.

طیب‌نیا تصریح کرد: همه ما می‌دانیم که مشکلات وجود دارد و به‌صورت خواسته و ناخواسته چنین مشکلاتی به وجود می‌آید، ولی باید با تلاش مضاعف بر این مشکلات پیروز شویم.

داود فروتن مدیرعامل فولاد تاراز نیز در این بازدید ضمن معرفی این شرکت، به دستاوردهای اخیر تاراز ازجمله دست‌یابی به رکورد تولید در بهمن‌ماه ۱۴۰۰ اشاره کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های این شرکت برای رسیدن به رکوردهای جدید در سال ۱۴۰۱ به‌ویژه تولید ۲۲۰ هزار تن محصولات فولادی، به بیان چالش‌ها و فرصت‌های موجود در این زمینه پرداخت.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه پس از آن در بازدید از شرکت ورق‌خودرو اظهار کرد: شرکت ورق‌خودرو باید در عرصه دانش‌بنیان در استان چهارمحال و بختیاری پیشتاز باشد. اولویت گروه فولاد مبارکه استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود است.

وی افزود: فولاد مبارکه برای تحقق این هدف کمک می‌کند تا همه شرکت‌های زیرمجموعه بتوانند در جهش تولید در کشور نقش خود را به بهترین نحو ممکن ایفا کنند. تحقیق و توسعه و فعالیت در عرصه دانش‌بنیان یکی از ضروریاتی است که با توجه به شعار سال، باید مورد توجه قرار گیرد تا اتفاقات خوبی را در عرصه دانش‌بنیان در استان چهارمحال و بختیاری شاهد باشیم.

طیب‌نیا در ادامه بیان داشت: خبرهای خوبی در این مجموعه به گوش می‌رسد و امیدوارم با تلاش‌های بیشتر اتفاقات بهتری رقم بخورد؛ باید برای پیشرفت، راهکارهای مختلفی پیدا کرد تا با حداکثر توان گام‌های بزرگی را در عرصه تولید کشور برداریم.

حمید شجاعی مدیرعامل شرکت ورق‌خودرو نیز در این بازدید با اشاره به نیاز کشور به‌ویژه خودروسازان به محصولات کیفی، برنامه‌های این شرکت را برای تولید این محصولات و تأمین نیاز بازار و صنایع پایین‌دستی تشریح کرد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در پایان طی بازدید از شرکت فولاد سفیددشت چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تسریع در راه‌اندازی واحد فولادسازی این شرکت تأکید کرد.

http://tejaratava.ir/?p=53730

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.