• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

صنایع آرایشی و بهداشتی به نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌آیند

  • کد خبر : 83031
  • ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۹
صنایع آرایشی و بهداشتی به نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌آیند

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در تاریخ ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ میزبان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی و سلولزی می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از ایفنا، سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، آرایشی، بهداشتی، سلولزی و ماشین‌آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین ۱۴۰۲) با حضور ۳۶۷ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه بزرگ‌ترین گردهمایی شرکت‌های آرایشی و بهداشتی است که در دوره جدید خود شاهد حضور بیش از ۶۷ شرکت خارجی از ۱۳ کشور جهان از جمله: چین، ترکیه، فرانسه، هندوستان، آلمان، سوئد، سوئیس و… خواهیم بود که به‌روزترین محصولات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

نمایشگاه ایران بیوتی فرصت مناسبی را برای فعالان این حوزه فراهم تا آخرین دستاوردها و جدیدترین محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه و با توجه رشد بازار، ضمن نوآوری در محصولات، فعالیت‌های خود را رشد و بروز نمایند.

طبق آمار ارائه شده، کشور ما جایگاه نخست مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی را در منطقه به خود اختصاص داده و همین موضوع فرصت ویژه‌ای را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی فراهم تا همواره مورد استقبال و توجه متخصصین و علاقه‌مندان بسیاری قرار گیرد و بسیاری را به این نمایشگاه سوق دهد.

این نمایشگاه با نظارت انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران و همکاری سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در تاریخ ۷ لغایت ۱۰ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۵ و در سالن‌های ۵، ۶، ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۳۱، ۴۴ برگزار می‌شود.

http://tejaratava.ir/?p=83031

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.