• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4

شرکت ایلیا نوین سازه میبد با تأمین مالی بانک صنعت و معدن و به دستور رییس جمهوری افتتاح شد

  • کد خبر : 57205
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۲:۱۳
شرکت ایلیا نوین سازه میبد با تأمین مالی بانک صنعت و معدن و به دستور رییس جمهوری افتتاح شد
شرکت ایلیا نوین سازه میبد با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهوری و تسهیلات بانک صنعت و معدن به بهره برداری رسید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن، در مراسم افتتاح طرح یاد شده معاون عمرانی استاندار، فرماندار میبد و مدیر بانک صنعت و معدن استان یزد نیز حضور داشتند.
طرح مذکور با سرمایه گذاری به مبلغ ۱۳میلیون و۸۵۹ هزار و ۲۲۰ یورو و مبلغ ۶۱۴ میلیارد ریال جهت تولید انواع بلوک های سبک AAC و ملات خشک در شهرک صنعتی جهان آباد میبد واقع در استان یزد اجرا و راه اندازی گردیده است.
بانک صنعت و معدن با پرداخت تسهیلات ارزی به مبلغ ۱۱میلیون و ۵۳۴ هزار و ۹۱۵ یورو از محل منابع ارزی صندوق توسعه ملی (حدود ۸۳ درصد سرمایه گذاری ارزی طرح) و همچنین مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات ریالی ( حدود ۳۲ درصد سرمایه گذاری ریالی طرح) از منابع داخلی خود، این طرح را تأمین مالی نموده است.
همچنین این بانک همزمان با راه اندازی و بهره برداری از طرح مزبور با پرداخت تسهیلات به مبلغ ۲۵۰ میلیارد ریال از منابع داخلی بانک، سرمایه در گردش مورد نیاز شرکت را نیز تأمین نموده است.
ظرفیت تولید این شرکت ۲۴۳ هزار متر مکعب انواع بلوک های سبک AAC و همچنین ۱۲ هزار و ۲۴۰ تن ملات خشک بوده و با اجرای این طرح برای حدود ۱۲۰ نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد شده است.

http://tejaratava.ir/?p=57205

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.