• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3

استقبال گسترده از غرفه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نهمین همایش بانکداری الکترونیک

  • کد خبر : 77681
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۵
استقبال گسترده از غرفه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در نهمین همایش بانکداری الکترونیک

غرفه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که در نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌‌های پرداخت حضوری پررنگ داشت، با استقبال گسترده بازدیدکنندگان نمایشگاه روبه‌رو شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با عنوان «ارزش‌آفرینی دیجیتال» و با مشارکت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد.

مدیران شبکه بانکی از جمله دکتر «محسن سیفی» عضو هیأت مدیره بانک صادرات، دکتر «محمدمراد بیات» مدیرعامل مرکز فابا، «هدایت نصراللهی» مدیرکل بانکداری خرد و بازاریابی بانک صادرات و همچنین مدیران و کارشناسانی از بانک مرکزی، بانک کشاورزی، بانک توسعه صادرات، مؤسسه ملل، آپ و دیجی‌کالا از جمله بازدیدکنندگان غرفه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بودند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان یکی از بانک‌های پیشرو در حوزه بانکداری الکترونیکی در این همایش شرکت کرد و بازدیدکنندگان نمایشگاه از طریق غرفه این بانک در جریان آخرین محصولات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه خدمات نوین و غیرحضوری بانکی قرار گرفتند. بسیاری از بازدیدکنندگان غرفه بانک ضمن استقبال از سوپراپلیکیشن مالی قرض‌الحسنه و کاربرپسند دانستن آن، نسبت به نصب آن اقدام کردند.

این بانک خدمات مختلفی همچون افتتاح حساب غیرحضوری، درخواست وام غیرحضوری، کارت هدیه آنلاین، احراز هویت غیرحضوری سجام، سفته الکترونیکی و… را به مشتریان ارائه می‌کند که اغلب این خدمات برای نخستین بار در سطح شبکه بانکی توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ایران ارائه شده است.

گفتنی است همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌‌های پرداخت با هدف تبیین ابعاد و آثار بانکداری ارزش‌آفرین دیجیتال، تبیین کلان روندهای جهانی در حوزه مدیریت و بهینه‌سازی زنجیره ارزش‌آفرینی دیجیتال در بانکداری، تبیین ارزش‌های جدید پیشنهادی صنعت بانکی به مشتریان در عصر دیجیتال و تبیین چگونگی ارزش‌آفرینی در صنعت بانکی در بستر بانکداری دیجیتال با مشارکت بانک‌های فعال در این حوزه برگزار شد.

http://tejaratava.ir/?p=77681

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.