• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6
در نشست با مدیران اداره کل راه و شهرسازی استان کردستان عنوان شد؛

ارتقای سطح همکاری‌ها برای پیشبرد سریع پروژ‌ه‌های کلان مسکن

  • کد خبر : 50241
  • ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
ارتقای سطح همکاری‌ها برای پیشبرد سریع پروژ‌ه‌های کلان مسکن
مدیر شعب استان کردستان بهبود و ارتقای سطح همکاری‌ها با اداره کل راه و شهرسازی را خواستار شد و عنوان کرد: اجرای پروژه‌های کلان بخش مسکن نیازمند همکاری و هم افزایی مستمر است.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن هیبنا، با هدف افزایش تعاملات و هم اندیشی در خصوص طرح نهضت ملی مسکن، نشستی با حضور مدیر شعب استان کردستان و مدیران اداره راه و شهرسازی این استان در سالن اجتماعات مدیریت برگزار شد.

در این نشست، مدیر شعب استان کردستان بهبود و ارتقاء سطح همکاری‌ها با اداره کل راه و شهرسازی را خواستار شد و عنوان کرد: اجرای پروژه‌های کلان بخش مسکن نیازمند همکاری و هم افزایی مستمر است که در این خصوص باید با تشکیل جلسات تخصصی مشکلات و موانع احتمالی اجرای طرح را بررسی و در اسرع وقت نسبت به رفع آن اقدام کنیم تا بتوانیم با همکاری اداره کل راه و شهرسازی، پیشران اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور باشیم.

امید راست‌بین پیگیری سریع صدور اسناد مالکیت واحدهای مسکن مهر را ضروری دانست و افزود: تحویل نهایی و خاتمه پروژه‌های مسکن در استان همواره با چالش‌هایی همراه بوده است؛ به طوری که بعد از گذشت چند سال از تقسیط واحدها، متاسفانه هنوز صدور سند مالکیت انجام نشده و ارزش افزوده بخش مسکن برای مردم ملموس نیست و لازم است در این خصوص اقدامات سریع و موثری انجام شود.

وی ضمن تقدیر از اقدامات اداره کل راه و شهرسازی در تسریع ثبت نام و معرفی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: دولت طرح‌های حمایتی خود جهت حمایت از اقشار آسیب پذیر و متقاضیان واقعی مسکن را با جدیت دنبال می‌کند و در این راستا تمامی شعب بانک مسکن آمادگی کامل دارند تا در کمترین زمان مراحل عقد قرارداد و پرداخت سهم الشرکه مطابق با پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها را انجام دهند.

در ادامه، عرفان مرادی مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان ضمن تبریک انتصاب امید راست بین به عنوان مدیر شعب این استان، عنوان کرد: احراز پست‌های مهم و کلیدی در حوزه مسکن و ساختمان توسط افراد شایسته و کاردان، رونق فعالیت‌های توسعه‌ای را به دنبال دارد و راه و شهرسازی به عنوان یار دیرین بانک مسکن در اجرای طرح‌های مسکن، تلاش دارد اجرای سریع و دقیق پروژه‌ها را در اولویت قرار داده تا مسکن باکیفیت و ارزان قیمت در دسترس تمامی اقشار جامعه قرار گیرد.

همچنین در این نشست، معاونان و کارشناسان بانک مسکن و اداره کل راه و شهرسازی در خصوص مباحثی همچون تسریع در معرفی متقاضیان طرح نهضت ملی، رونمایی از سایت و اپلیکیشن باشگاه مخاطبان مسکن و ساختمان و احیای بافت‌های فرسوده شهری در استان کردستان گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

http://tejaratava.ir/?p=50241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.