• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
3
عضو هیئت مدیره جامعه کلوب داران کیش عنوان کرد:

ارائه خدمات تفریحات دریایی کیش با یک دهم قیمت شرکت‌های جهانی

  • کد خبر : 64465
  • ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
ارائه خدمات تفریحات دریایی کیش با یک دهم قیمت شرکت‌های جهانی
عضو هیئت مدیره جامعه کلوب داران کیش عنوان گفت: شرکت تفریحات دریایی کیش با اجرای جذاب ترین و با کیفیت ترین خدمات، ضمن رقابت با شرکت های خارجی خدمات خود را با یک دهم قیمت ارائه می کند.


به گزارش تجارت آوا، قاسم نرگسی، عضو هیئت مدیره جامعه کلوب داران کیش با اشاره به اهم فعالیت‌ شرکت‌های تفریحات دریایی در جزیره کیش گفت: این شرکت خدمات تفریحات دریایی را با یک دهم قیمت سایر شرکت‌ها در کشورهای دیگر که به ارائه این خدمات مشغولند، عرضه می کند به طوری که بر این اساس حدود ۲۰ کلوپ دریایی در جزیره کیش زیر مجموعه این شرکت فعالیت می‌کنند که بیشترین میزان تجمع کلوپ های دریایی متعلق به آن است.
نرگسی با اشاره به  اهم چالش ها  و مشکلات شرکت تفریحات دریایی عنوان کرد: از مهم‌ترین چالش‌های این شرکت کمبود مسافر و مخصوصا مسافران خارجی می باشد.یکی از نقاط قوت این شرکت، قیمت های ارزان خدمات آن برابر با کیفیت سایر شرکت‌های جهانی است و همین امر موجب می‌شود که بسیاری از گردشگران جذب فعالیت های کلوب داران کم شود.
وی افزود: کمبود پروازهای خارجی، اطلاع رسانی های دقیق و گسترده موجب کاهش گردشگران خارجی شده است اگر این اطلاعات به مردم جهان برسد جذابیت های بسیاری برای آنها  ایجاد خواهد شد.
جالب است بدانید هزینه غواصی در دبی  حدود ۵۰۰ درهم معادل ۴ میلیون تومان و همین هزینه در جزیره کیش برای علاقمندان ایرانی حدود ۳۰۰ هزار تومان میباشد.
 عضو هیئت مدیره جامع کلوپ دادن کیش  تصریح کرد: اگر شرکت‌های هواپیمایی در این جریان تجاری، حضور فعال داشته باشند می توان گردشگران بیشتری را جذب کرد.
وی با اشاره به خصوصی سازی شرکت های هواپیمایی ایران تاکید کرد: مخالفتی با این امر وجود ندارد اما شاید شرکت های خصوصی نتوانند از عهده کار بر بیایند و مانند برخی از خصوصی‌سازی های دیگر با شکست مواجه شود اما می‌توانند در کنار سایر شرکت‌های دولتی کمک‌رسان خود باشد به عنوان مثال شرکت کیش ایر در گذشته حدود ۱۴ پرواز در روز به دبی انجام می داد که این میزان اکنون کاهش یافته است.
وی در پاسخ به این سوال که عدم حضور سرمایه گذاران برای توسعه زیرساخت ها و رفتارهای گذشته در خصوص تردید برخی از سرمایه گذاران  عنوان کرد: در خصوص شرکت خودمان باید بگویم، نوعی سرمایه‌گذاری را ایجاد کردیم که به صورت اجاره اداره می شود یعنی در زمینه‌ای فعالیت می‌کنیم که سال به سال باید توسط قرارداد اجاره تمدید شوند همین امر موجب عدم ثبات سرمایه گذاری در بلند مدت خواهد شد.

http://tejaratava.ir/?p=64465

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.