• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

شرکت فولاد آلیاژی ایران پیشرو در ارتقای فعالیت‌های کارآموزی جوارکارگاهی

  • کد خبر : 57252
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۲
شرکت فولاد آلیاژی ایران پیشرو در ارتقای فعالیت‌های کارآموزی جوارکارگاهی

در بازدید مدیران ارشد سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور از فضای آموزشی شرکت فولاد آلیاژی ایران پروانه فعالیت مرکز کارآموزی جوارکارگاهی شرکت صادر و ثبت شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران؛ در بازدید به عمل آمده توسط دکتر شهریور؛ معاونت پژوهشی و برنامه ریزی سنجش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کل کشور، دکتر حبیبی؛ معاونت کل آموزشگاه های این سازمان، حق جو؛ مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای یزد و هیئت همراه از امکانات و فضای آموزشی شرکت، بازدید کنندگان از نزدیک با فعالیت های آموزشی فولاد آلیاژی ایران آشنا شدند.
در این برنامه عباس استادی مدیر منابع انسانی و امور اداری، ضمن عرض خیر مقدم و معرفی شرکت فولاد آلیاژ ایران، به تشریح امکانات و فضای آموزشی و اقدامات صورت گرفته در زمینه آموزش و توسعه پرسنل، راهکارهای لازم جهت افزایش تعامل و ارتباطات واحد آموزش و توسعه منابع انسانی شرکت فولاد آلیاژی ایران با سازمان فنی حرفه ای پرداخت.
همچنین در این بازدید بر هماهنگی های لازم جهت تایید دوره های آموزشی برگزار شده توسط شرکت فولاد آلیاژی ایران، امکان استفاده متقابل در حوزه های مربی گری، آزمون گری و برخورداری از تجهیزات و امکانات سازمان فنی و حرفه ای جهت آموزش مهارتی پرسنل فولاد آلیاژی ایران تاکید شد.
در پایان ضمن ابراز خرسندی آقای دکتر شهریور از رویکرد شرکت فولاد آلیاژی ایران در تربیت نیروهای کار با مهارت، گواهینامه آموزش فنی و حرفه ای جوارکارگاهی؛ برای سه سال دیگر تمدید و به مدیر منابع انسانی شرکت فولاد آلیاژی ایران اعطا گردید.

http://tejaratava.ir/?p=57252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.