• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

برگزاری کمیته اجرائی با هدف توسعه رونق گردشگری در کیش

  • کد خبر : 59348
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲
برگزاری کمیته اجرائی با هدف توسعه رونق گردشگری در کیش
جلسه كميته اجرائي به منظور بررسي و ارائه بسته هاي سفر ويژه و رونق گردشگردی در گرو همت مضاعف و همکاری همه جانبه سازمان و بخش خصوصی با حضور اعضاي منتخب از جوامع مختلف در سطح جزيره كيش، برگزار شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، با دستور مهدی کشاورز رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، نخستین جلسه کمیته اجرایی شامگاه سه شنبه چهارم مرداد در راستای توسعه ‌‌رونق گردشگری و ارائه سر فصل هایی با ۸ محوریت، در سالن جلسات سازمان برگزار شد.

این کمیته اجرائی با حضور‌ روسا و نمایندگان جوامع  مختلف  کیش تشکیل جلسه داد که از هر جوامع موثر از قبیل “املاک،رنت کاران، مراکز پذیرایی، بازاریان، هتل داران، انجمن سرمایه گذاران و کار‌آفرینان، کلوپ داران کیش، رانندگان کیش، دفاتر خدمات مسافرتی و‌ گردشگری، سندیکای صنایع کیش، موسسه جشنواره ها و اصحاب رسانه” یک نفر انتخاب شدند.

همچنین “ایجاد باشگاه مشتریان، ایجاد قرارگاه سایبری، اجرای طرح کیش کوین، اجرای طرح لیزینگ سفر، برگزاری جلسه با ایرلاین ها، برگزاری جلسه با چارتر کنندگان، برگزاری رویدادهای تخصصی از سوی جوامع و برنامه ریزی برای اختصاص تخفیف به کیشوندان در ازای کارت کیشوندی” ۸ محور اصلی سر فصل های ارائه شده در این کمیته بود.

این سرفصل ها به منظور ایجاد بسته سفر ویژه تهیه شد ‌و در اختیار نماینده ها قرار گرفت.

گفتنی است بر اساس رای گیری در جلسه اعضای منتخب برای اجرای هر پروژه مشخص و مقرر شد پس از ارائه پروپوزال، مدت زمان اجرا و اتمام پروژه تعیین شود.

http://tejaratava.ir/?p=59348

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.