• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
4
معاون شهردار منطقه 4 خبر داد:

برپایی جشن بزرگ عید غدیر در جوار مقبره الشهدای گمنام/مشارکت منطقه ۴ در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری روز عید غدیر

  • کد خبر : 58018
  • ۲۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
برپایی جشن بزرگ عید غدیر در جوار مقبره الشهدای گمنام/مشارکت منطقه ۴  در مسیر مهمانی ۱۰ کیلومتری روز عید غدیر
معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4 از برپایی جشنهای عید سعید غدیر خم با عنوان عید لبخند و برادری در منطقه 4 و مسیر میهمانی 10 کیلومتری خیابان ولیعصر خبر داد.

 


 
به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ ؛ “اسمعیل قضاتلو ” با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر خم گفت: این برنامه ها با شعار “به عشق علی لبخند بسازیم”  در روزهای ۲۶ و ۲۷ تیر ماه با برپایی دو محفل معنوی شاد برگزار می شود. 
او با بیان برپایی جشن عید غدیر در جوار مقبره الشهدای گمنام دانشگاه امام حسین (ع) اظهار داشت: در شب عید سعید غدیر مراسم جشنی با مشارکت هیات رزمندگان اسلام در جوار مقبره الشهدای گمنام دانشگاه امام حسین از ساعت ۱۸ برگزار می شودکه شامل مداحی ، سخنرانی ، استقرار غرفه سرگرمی کودک ، نورافشانی ، پذیرایی با شیرینی و شربت و شام خواهد بود.
معاون شهردار منطقه ۴  در ادامه از استقرار موکب پذیرایی و فرهنگی در مسیر میهمانی ۱۰ کیلومتری خیابان ولیعصر خبر داد و گفت: موکب شهرداری منطقه ۴ در مسیر میهمانی ۱۰ کیلومتری که با همدلی و مشارکت مردم از میدان ولیعصر تا چهارراه پارک وی برگزار می شود ضمن پذیرایی از شهروندان با شربت و شیرینی و ….. در بخش فرهنگی به منظور فراهم کردن فضایی شاد و سرگرم کننده اقدام به برپایی غرفه کودک و توزیع اقلام فرهنگی مانند بادکنک ، پرچم و …می کند.
او همچنین از برپایی سکوی هنری با ارائه برنامه های متنوع اجرای گروه سرود اسرا ، موسیقی سنتی و برگزاری مسابقات حضوری در مسیر میهمانی ۱۰ کیلومتری خبرداد.

http://tejaratava.ir/?p=58018

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.