به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه نوین؛ نشست سراسری هم اندیشی مدیران و رؤسای شعب این شرکت، با هدف بررسی فرصتها و چالشهای توسعه فروش، تبیین سیاستهای کاری، تشریح چشم انداز آتی و نیز بررسی راهکارهای موجود در سالن همایشهای هتل المپیک تهران برگزار شد.
آرام رشیدی؛ عضو هیأت مدیره و معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین در این نشست با اشاره به ضرورت حفظ و تداوم انضباط مالی در تمامی فرآیندهای کاری این شرکت گفت: از زمان تأسیس بیمه نوین تاکنون که بیش از ۱۷ سال سپری شده است، تغییر و تحولات مثبت رخ داده نتیجه ثبات و حفظ انضباط مالی، ارتقای توانمندیهای نیروی انسانی و توجه به مدیریت ریسک و شرایط بیمهنامه در بازار رقابت صنعت بیمه بوده است. روندی که میبایست محور اقدامات انجام شده در فرآیندهای اجرایی و دستورالعملهای موجود قرار گیرد.
وی در ادامه ضمن تأکید بر نقش نمایندگان در رشد و توسعه بیمه نوین افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۶۰ درصد بیمهنامههایی که صادر شده است توسط نمایندگان بوده که نشانگر نقش حیاتی آنان در پیشبرد اهداف شرکت است. در همین راستا تعامل مؤثر شعب و مدیران با نمایندگان و برنامه ریزی در جهت ارتقای توانمندی های اعضای شبکه فروش یکی از اهدافی است که در دستورکار قرار گرفته و باید بیش از گذشته مد نظر قرار گیرد.
معاون پشتیبانی و امور اقتصادی بیمه نوین همچنین گفت: در بازار رقابت امروز حرکت به سمت نوآوری یک ضرورت است و استراتژیهای تدوین شده در بیمه نوین در حوزههای مختلف طراحی محصول، نیازسنجی مشتریان و ارائه خدمات نیز با محور ایجاد نوآوری برنامه ریزی شدهاند.
عضو هیأت مدیره بیمه نوین همچنین بر لزوم ایجاد زیرساختهای فناوری اطلاعات و توسعه خدمات بیمه در بستر فضای آنلاین تأکید کرد و آن را مزیت رقابتی و تعیین کننده در فضای کسب و کار صنعت بیمه در حال حاضر دانست.
برگزاری پنلهایی با موضوع توسعه فروش، حفظ و نگهداشت مشتریان، بررسی عملکرد سه ماهه نخست سال و تشریح برنامههای آتی، تبیین سیاستهای کاری و چشم انداز آتی شرکت و تقویت تعاملات درون سازمانی در راستای توسعه فروش توسط معاونتهای فنی، شبکه فروش و توسعه بازار و پشتیبانی و امور اقتصادی از جمله دیگر بخشهای نشست هم اندیشی مدیران و رؤسای شرکت بیمه نوین بود.