به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، محسن پورکیانی، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره در نشست هم اندیشی منطقه سه ( استان ها و شعب دارای پتانسیل مناسب) با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری مشتریان،گفت: حفظ و نگهداری بیمهگزاران فعلی از برنامههای راهبردی بیمه البرز است و این امر تنها با مشتری مداری محقق میشود که بحمدالله بیمه البرز سالیان متمادی با ارایه خدمات خوب به ویژه در هنگام پرداخت خسارت در شاخص مشتری مداری و رضایتمندی ارباب رجوع رتبه اول را در صنعت بیمه کشور از آن خود کرده است.
نشست هم اندیشی شعب منطقه سه بیمه البرز برگزار شد
نشست هم اندیشی عملکرد هشت ماهه استان ها و شعب دارای پتانسیل مناسب ( منطقه سه) شرکت بیمه البرز با حضور مدیرعامل، رییس هیات مدیره، مدیران و روسای مجتمع و شعب دارای پتانسیل مناسب این شرکت به صورت وبینار برگزار شد.