• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
5

رسیدگی به مشکلات مشتریان و بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن آذربایجان شرقی

  • کد خبر : 88466
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۸:۰۵
رسیدگی به مشکلات مشتریان و بررسی وضعیت پروژه‌های مسکن آذربایجان شرقی

عضو هیات عامل بانک مسکن، رییس اداره کل اعتبارات و مدیرشعب آذربایجان شرقی با حضور در دو میز خدمت سفر رییس جمهوری به استان علاوه بر پاسخگویی به مسایل مردم و مشتریان، پروژه‌های قبلی استان را نیز مورد بررسی قرار دادند.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک مسکن – هیبنا؛ علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن به همراه سعید رضا کوهی رییس اداره کل اعتبارات و امیر رنجبریان مدیر شعب استان با حضور در دومین میز ارتباطات مردمی دولت سیزدهم در استان آذربایجان شرقی، ضمن رسیدگی به مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به این استان، موضوعات جدید مطرح شده در حوزه مسکن مراجعان را بررسی و دستورات لازم را برای رفع سریع آنها صادر کرد.

کشاورز در حاشیه این حضور گفت: با دستور علی عسکری سرپرست بانک در میز ارتباطات مردمی حاضر شدیم تا با رویکرد نشست بدون واسطه مسوولان با مردم، مسایل و مشکلات مردم مورد رسیدگی واقع شود و دراسرع وقت به نتیجه مطلوب برسند.

عضو هیات عامل بانک مسکن ادامه داد: علاوه بر این، قصد ما بر این است که از پروژه‌های سال‌های قبل نیز بازدید داشته باشیم و مصوباتی که درباره آن‌ها گرفته شده بود را با اخذ گزارشات میدانی، بررسی کنیم و در صورت لزوم با ارایه مشاوره‌های جدید، مشکلات پیش رو را مرتفع سازیم.

وی اظهار امیدواری کرد که در این سفر با بیشترین پاسخگویی به مردم بتوانیم نماینده خوبی برای بانک در این استان باشیم.

بر اساس این گزارش، امیر رنجبریان مدیر شعب این استان همزمان با برگزاری میزخدمت مجموعه وزارت راه و شهرسازی، در میز خدمت وزارت امور اقتصادی و دارایی این استان هم به همراه معاونان خود حضور پیدا کرد و از نزدیک به مشکلات مراجعان میز ارتباطات وزارت اموراقتصادی و دارایی هم رسیدگی کرد.

https://tejaratava.ir/?p=88466

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.