به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ، پرتوی در خصوص اهمیت برگزاری این جلسه گفت : در راستای ایجاد همدلی در بخش همکاران واحدهای خسارت و تقویت روحیه خدمت بی منت به ذینفعان جلسه فوق با هدف همفکری و تبادل نظر در جهت بررسی های فنی بخش خسارت در حوزه بیمه های اتومبیل ، توسعه خدمات خسارت آنلاین در بستر “سامانه بیمه ایران من” تشکیل شد و امیدواریم هر چه سریع تر ارائه خدمات خسارت غیر حضوری و پرداخت بر خط را توسعه دهیم تا حداکثر رضایت ذینفعان را تامین نماییم.
جلسه بررسی راهکار ایجاد وحدت رویه در پرداخت خسارت استان تهران برگزار شد
جلسه بررسی فنی و رفع مشکلات و موانع و تسریع در پرداخت های خسارت شعب استان تهران با حضور پرتوی ، مدیر کل بیمه های اتومبیل ، جمالی نژاد ، مدیر کل شعب استان تهران و روسای شعب خسارت تهران در شعبه اسلامشهر برگزار شد.