• امروز : جمعه - ۲ آذر - ۱۴۰۳
9

سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد

  • کد خبر : 7175
  • ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۸:۱۹
سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد

به منظور رفاه حال مشتریان و حفظ سلامتی آن ها در دوران شیوع ویروس کرونا، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به منظور حفظ سلامتی و رفاه حال مشتریان و به حداقل رساندن تجمع در شعب، برای کسانی که مجبورند خدمات حضوری دریافت کنند، سیستم نوبت دهی تلفنی مشتریان بانک رفاه کارگران آغاز به کار کرد. بر اساس این گزارش، در این سیستم، مشتریان می توانند از طریق تماس با مرکز ارتباط با مشتریان این بانک (فراد)، برای حضور در شعب نوبت بگیرند و در ساعت مشخصی که به آن ها اعلام  می شود، جهت انجام امور بانکی خود به شعبه مراجعه کنند. گفتنی است، در این سیستم مشتریان از طریق تماس با شماره  ۸۵۲۵-۰۲۱ کلید ۲  را انتخاب و پس از وارد کردن کد شعب، زمان نوبت به صورت پیامک به تلفن همراه آن ها ارسال می شود و در صورت نداشتن کد شعبه، تماس مشتریان با کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان بانک برقرار و با راهنمایی آن ها، نوبت حضور در شعبه به وی اعلام می شود. ساعت تماس مشتریان با این مرکز ۸ صبح تا ۱۲ ظهر است. 

https://tejaratava.ir/?p=7175

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.