به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، بر اساس این اینفوگرافی، مراحل اخذ نوبت در پیام رسان بله و همچنین استان های مجهز به این سامانه به تفکیک تعداد شعب مشخص است.
سرعت و سهولت در نوبت گیری و ارائه خدمات از مهمترین ویژگی های این سامانه است که با توجه به کاهش زمان انتظار و ارائه خدمات با اولویت به مشتریان، استقبال خوبی از این سامانه صورت گرفته است. بر این اساس سایر امکانات برای توسعه تحول دیجیتال شعب در دست پیگیری است که متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
۵۵۸ شعبه بانک ملی ایران مجهز به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری
تاکنون ۵۵۸ شعبه بانک ملی ایران در ۲۵ استان کشور به سامانه نوبت دهی هوشمند و غیرحضوری این بانک متصل شده اند که بر اساس آن مشتریان می توانند به منظور جلوگیری از اتلاف زمان و پیش از حضور در شعب، نوبت خود را رزرو کنند.