به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این همایش مدیران ارشد و کارشناسان مناطق و واحدهای مربوطه بانک با اشاره به ضرورت حفظ و نگهداری از موفقیت ها و دستاوردهای قابل توجه و مهم بانک، در راستای برنامه ریزی برای طراحی و تدوین اهداف و مضامین جدید سال آینده بانک فرصت ها، نیازها و تهدیدات را شناسایی و نقاط قوت و ضعف ها را بررسی کردند.
در این همایش نیز بریکپارچه سازی سامانه های بانک، کاهش تسهیلات تکلیفی، طبقه بندی مشتریان، افزایش تبلیغات محصولات و خدمات بانک، جانشین پروری و پیشرو بودن بانک در شبکه بانکی تاکید شد.
امیر مسعود رزازان معاون مالی بانک ملی ایران در حاشیه این همایش در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان این که فرآیند سودآوری در سازمان های خدمت رسان همانند بانک متاثر از دو عامل طراحی محصول و خدمت جدید و فروش و بازاریابی است، افزود: صف و ستاد در کنار هم باید در راستای درآمدزایی بانک تلاش کنند.
وی به ظرفیت ها و توانمندی های شعب بانک در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: شعب با هم افزایی، برخورد مناسب و مشتری مداری، جذب منابع جدید، کسب درآمدهای کارمزدی و کاهش هزینه ها می توانند در سودهی بانک ارزش آفرین و نقش آفرین باشند.
وی وجود یکپارچگی و هماهنگی بین صف و ستاد را در بانک امری لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: با طراحی و تولید به روز، باکیفیت، مناسب، مطلوب و رقابت پذیرخدمات و محصولات مبتنی بر فرآیندهای ساده و بهینه متناسب با نیاز مشتریان و فروش آن ها توسط کارکنان در شعب زمینه درآمدزایی و توسعه بانک بیش از پیش فراهم می شود.
رزازان در ادامه توسعه بانکداری دیجیتال را از مهمترین مضامین استراتژی بانک برشمرد و گفت: عملکرد و هماهنگی همکاران در واحدهای صف و ستاد در راستای دستیابی به اهداف و برنامه های استراتژی بانک موثر است.
در این همایش نیز کارگروه تخصصی تجزیه و تحلیل محیطی و ارائه مدل ارزیابی عملکرد واحد های صف با حضور کارشناسان مناطق و واحدهای تابعه بانک برگزار و حاضران و شرکت کنندگان در این همایش با ارئه پیشنهاد به بحث و تبادل نظر در حوزه های مربوطه پرداختند.
شایان ذکر است در این همایش از کارشناسانی که با اداره کل تحقیقات و مدیریت استراتژیک بانک تعامل گسترده و ارتباطات موثری داشتند، تقدیر شد.