محمد تاجمیر با بیان اینکه موفق شدیم در سهماهه اول سال، ۱۵۵ درصد رشد در زمینه تحویل محصول گالوانیزه را رقم بزنیم، افزود: در همین مدت کل محصولات ۲۰ درصد افزایش عرضه نسبت به سال گذشته داشته است که سهم بازار داخل از این محصولات ۲۸ درصد بوده و کاهش صادرات بهمنظور تأمین هرچه بیشتر بازارهای داخل صورت گرفته است.علت افزایش عرضه محصولات شرکت به بازارهای داخلی تقاضایی بوده که در ماههای اخیر در بازار به وجود آمده است. با توجه به افزایش تقاضا از سوی صنایع خودروسازی فولاد مبارکه سعی کرده با تمام توان محصولات موردنیاز این صنعت را نیز تأمین کند.
افزایش ۳۴ درصدی عرضه محصولات فولاد مبارکه به بازارهای داخلی
مدیر فروش داخلی فولاد مبارکه گفت: با عنایت به اهمیت تأمین حداکثری بازارهای داخلی کشور و بینیاز شدن از واردات، با تلاش بلندهمتان خطوط تولید فولاد مبارکه در سهماهه اول سال ۱۴۰۱ علاوه رشد تولید، میزان عرضه محصولات این شرکت شامل ورقهای گرم و اسیدشویی به بازارهای داخلی نیز به میزان ۳۴ درصد افزایش یافت و واردات محصولات فولادی نزدیک به صفر رسید.
https://tejaratava.ir/?p=58004