• امروز : یکشنبه - ۴ آذر - ۱۴۰۳
7

دکتررضا همدانچی رئیس اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه شد

  • کد خبر : 50429
  • ۱۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳
دکتررضا همدانچی رئیس اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه شد

دکتر رضا همدانچی با حکم دکتر آیت اله ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه به عنوان رئیس اداره کل روابط عمومی و مدیریت برند بانک سپه معرفی شد.

دکتر رضا همدانچی رئیس جدید اداره کل روابط عمومی بانک سپه، دانش‌آموخته رشته جامعه شناسی و سابقه دبیر سرویس خبرگزاری فارس، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی و مدیرعاملی خبرگزاری آنا و مدیر کل سیاسی خبرگزاری تسنیم را در کارنامه کاری خود دارد.
* روابط عمومی نقش مهم و اثرگذاری در یکپارچگی و پیشبرد اهداف بانک سپه دارد
دکترمصطفی پرتو افکنان عضو هیئت مدیره بانک سپه در مراسم تکریم و معارفه که صبح امروز برگزار شد اداره کل روابط عمومی را اداره ای مهم و حساس و عامل همدلی و یکپارچگی مجموعه بانک سپه دانست.
دکتر  پرتو افکنان در مراسم تکریم جناب آقای محمود نکونام سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی و معارفه دکتر رضا همدانچی رئیس جدید این اداره که با حضور جناب آقای سید علیرضا هاشمی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی و جناب آقای محمدرضا سراجی‌پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیئت مدیره و کارشناسان اداره کل روابط عمومی برگزار شد، گفت: بانک سپه خصوصاً پس از طرح ملی ادغام از شرایط خاصی برخوردار است و نقش اداره کل روابط عمومی به عنوان اداره‌ای مهم و اثرگذار در یکپارچگی و پیشبرد اهداف بانک غیر قابل انکار است.
عضو هیئت مدیره جابه‌جایی‌های مدیریتی را امری بدیهی در سازمان‌ها و عامل رشد مدیران دانست و خاطرنشان کرد: اداره کل روابط عمومی اداره‌ای پرتلاش و دارای نقش پر رنگ در فعالیت‌های بانک است که با تکیه بر نیروی انسانی توانمند و متخصص خود به خوبی از عهده مسئولیت‌های محوله برآمده است.
دکتر پرتو افکنان با اشاره به اهمیت ابزارهای در اختیار این اداره کل اظهار داشت: تهیه و تنظیم اخبار ماهنامه و هفته‌نامه و قلم اعضای هیئت تحریریه در ایجاد حس تعاملی و کارآمدی و ایجاد امید و نشاط در سازمان با اهمیت است.
وی به کارشناسان اداره کل روابط عمومی توصیه کرد که با خلاقیت، نوآوری و پویایی، عامل ارتقای جایگاه اداره کل روابط عمومی را فراهم آورند.
عضو هیئت مدیره با اشاره به فعالیت‌های ارزشمند صورت گرفته توسط آقای محمود نکونام سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی، وی را از نیروهای خوشنام بانک برشمرد که همواره با پاکی و صداقت در مسئولیت‌های خویش موفق بوده است.
دکتر پرتو افکنان سابقه فعالیت در حوزه رسانه و مطبوعات را وجه مشترک سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی و رئیس جدید این اداره دانست و گفت: دکتر همدانچی مانند آقای نکونام از سوابق ارزشمندی در حوزه رسانه برخوردار است و این مهم از ویژگی‌های بارز وی در پیشبرد اهداف این اداره است.
جناب آقای سید علیرضا هاشمی مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی نیز در این مراسم ضمن تشکر از توجه دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک و دکتر پرتو افکنان عضو هیئت مدیره به حوزه روابط عمومی، خاطرنشان کرد: اقدامات مهمی در دوران سرپرستی آقای نکونام در اداره کل روابط عمومی انجام شده که شایسته تقدیر و تشکر است.
وی ضمن خوش آمدگویی به دکتر همدانچی، برای وی در مسئولیت جدید آرزوی موفقیت کرد.
جناب آقای محمدرضا سراجی‌پور رئیس اداره کل حوزه مدیریت عامل و هیئت مدیره نیز در سخنان کوتاهی ضمن خیر مقدم به رئیس جدید اداره کل روابط عمومی، برای دکتر همدانچی آرزوی توفیق و از زحمات آقای محمود نکونام در دوران تصدی مسئولیت سرپرستی اداره کل روابط عمومی قدردانی کرد.
آقای محمود نکونام سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی نیز در این مراسم ضمن تشکر از اعتماد دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه به وی در دوران سرپرستی اداره کل روابط عمومی اظهار داشت: اداره کل روابط عمومی دارای بهترین نیروی انسانی از نظر تخصص و تعهد است و مطمئناً با وحدت و همدلی این اداره همچون گذشته به موفقیت‌های درخشان خود ادامه خواهد داد.
آقای نکونام باتشکر از زحمات کارکنان اداره کل روابط عمومی، برای دکتر همدانچی در مسئولیت جدید آرزوی توفیق کرد.
دکتر همدانچی رئیس اداره کل روابط عمومی نیز در این مراسم با تشکر از حسن اعتماد دکتر ابراهیمی مدیر عامل بانک سپه گفت: امیدوارم با همکاری کارکنان اداره کل روابط عمومی و استفاده از تجارب موجود بتوانم با ایجاد فضایی تعاملی در پیشبرد اهداف بانک و ایجاد وحدت و همدلی در انجام رسالت‌های اداره کل روابط عمومی موفق باشم.

https://tejaratava.ir/?p=50429

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.