به گزارش تجارت آوا به نقل از بانک مسکن – هیبنا، با هدف یکپارچهسازی تجربه مشتری در تمامی کانالهای ارایه خدمات بانکداری الکترونیک و همچنین روانسازی، تسهیل، تسریع و بهینهسازی سازوکارهای عرضه غیرحضوری خدمات و محصولات بانک به مشتریان و با مدنظر قرار دادن نوآوری و طراحی مناسب، جذاب و کاربردی خدمات مجازی؛ خدمات بانکداری الکترونیک بانک مسکن از طریق درگاه پیشخوان اینترنتی (https://ecounter.bank-maskan.ir) ارایه میشود.
در سامانه مذکور خدمات افتتاح حساب غیرحضوری، ثبتنام درگاه و بازیابی رمز ورود، شارژ برچسب الکترونیکی عوارض، پرداخت قبوض، خرید شارژ، پرداخت قسط و دریافت کد شبا، پیادهسازی شده است.
سرویسهای افتتاح حساب غیرحضوری، ثبتنام درگاه و نیز بازیابی رمز ورود، پیشتر در همین بستر در دسترس مشتریان قرار گرفته بود.