به گزارش تجارت آوا به نقل از ایکوپرس- عادل پیرمحمدی، مدیرعامل ساپکو ضمن اشاره به برنامهریزی منظم و پیگیریهای منسجم و ساختاریافته حوزههای مختلف ساپکو و شبکه تامین براساس تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایرانخودرو، افزود: در حال حاضر اصلی ترین اولویت شرکت ساپکو، تجاری سازی خودروهای دارای کسری قطعه است.
وی ادامه داد: برای این منظور در قالب جلسات منظم تولید، پیگیری مستمر تامین قطعات کسری انجام و مذاکرات با سازندگان شبکه گسترده تامین به منظور تجاری سازی خودروهای کف پارکینگ در جریان است.
مدیر عامل ساپکو همچنین اظهار امیدواری کرد، با خودباوری، اعتقاد و اعتماد به داشته ها و قابلیت های فنی و تکنولوژی و در کشاکش تحریم های ظالمانه، در سایه همراهی و هم افزایی جهادگران شبکه تامین گروه صنعتی ایران خودرو، تا پایان سال ۱۴۰۰ خودروهای دارای کسری قطعه به تعداد ۴۰ هزار دستگاه کاهش یابد.
همراهی و مشارکت جهادی شبکه تامین گروه صنعتی ایران خودرو در تجاری سازی خودروهای دارای کسری قطعه
در راستای تحقق اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تامین نیاز بازار، شبکه تامین این گروه صنعتی با همدلی و عزم جهادی خود و در سایه اقتصاد مقاومتی در راستای کاهش خودروهای کف پارکینگ بسیج شدند.