• امروز : یکشنبه - ۴ آذر - ۱۴۰۳
10

کسب امتیاز ۹۰ پست بانک ایران در هشتمین دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی در بین ۱۶۸ دستگاه اجرایی

  • کد خبر : 45217
  • ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۷
کسب امتیاز ۹۰ پست بانک ایران در هشتمین دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی در بین ۱۶۸ دستگاه اجرایی

فرهاد بهمنی عضو هیات مدیره اجرایی از افزایش امتیاز پست بانک ایران در هشتمین دوره ارزیابی پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی به ۹۰٫۰۸ در بین ۱۶۸ دستگاه اجرایی خبر داد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بهمنی با اشاره به اینکه این دوره از ارزیابی ها در ۳۶ شاخص و در چهار محور انجام شده است، گفت: امتیاز پست بانک ایران در دوره هفتم ۸۶٫۴۵ از ۱۰۰ امتیاز بود و با افزایش امتیاز بانک به ۹۰٫۰۸ در دوره هشتم ، در جمع ۱۷ دستگاه که در رتبه عالی قرار دارند، رتبه دوازدهم را به دست آورد.
عضو اجرایی هیات مدیره، ارزیابی این دوره از پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی را نسبت به دوره گذشته سختگیرانه‌تر اعلام کرد و ادامه داد: پست بانک ایران تنها بانک شرکت کننده در این ارزیابی بوده است و توانسته با کسب چهار امتیاز بیشتر نسبت به دوره هفتم این جایگاه را بدست آورد.
وی افزود: این بانک در شاخص‌های دولت کاربر محور، با ۹۸ امتیاز، رتبه اول و در دولت شفاف با ۹۰ امتیاز، رتبه دوم را به دست آورده است.
بر اساس این گزارش، پایش کیفیت خدمات الکترونیکی، درگاه‌ها و پرتال‌های دستگاه‌های اجرایی کشور  از سوی سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در قالب ٣۶ شاخص ارزیابی، ٣٨ خدمت شناسنامه‌دار و ١٢۵ زیرخدمت دو بار در سال انجام می‌شود.

https://tejaratava.ir/?p=45217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.