تقدیرنامه کنفرانس ملی فرهنگ سازمانی با رویکرد فرهنگ در عصر فناوری های نوین به شرکت بیمه پاسارگاد اعطا شد. این قدردانی به پاس تلاش بی شاعبه بیمه پاسارگاد در راستای ایفای تعهدات، به کارگیری سیستم های نوین فناوری، اقدامات انسان دوستانه و عملکرد مناسب در زمینه مسئولیت های اجتماعی و عمل به برنامه های پیش رو ، به این شرکت اعطا شده است.
در این کنفرانس دو روزه که با حضور استادان و کارشناسان، دانشجویان و فعالان حوزه فرهنگسازمانی برگزار شد، مطالب بسیار کاربردی توسط مدیران و استادان در خصوص موضوع کنفرانس، پژوهشهای صورت گرفته و تجربیات سازمانهای مختلف در این حوزه مطرح شد. همچنین در بخش اختتامیه، مراسم اعطای ششمین جایزه مسئولیتاجتماعی مدیریت برگزار شد.
ششمین کنفرانس فرهنگ سازمانی با اهداف؛ شناخت ابعاد و مؤلفه های فرهنگی فناوری های نوین؛ تبیین فرصت ها و تهدیدات فناوری های نوین؛ ارائه آخرین دستاوردها و یافته های عملی برنامه ریزی و اجرا شده است.
بیمه پاسارگاد در این دوره جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت که هر ساله به همت انجمن مدیریت ایران و با همکاری دانشگاه خاتم برگزار می شود به پاس اهتمام مستمر در زمینه مسئولیت های اجتماعی، پایبندی به تعهدات و اهداف و برنامه ریزی های منسجم موفق به دریافت تقدیرنامه دو ستاره شد.
رویکرد جایزه مسئولیت اجتماعی مدیریت، محافظت از سرمایههای مختلف سازمان می باشد. این سرمایهها صرفاً سرمایههای اقتصادی و انسانی نبوده و شامل سرمایههای اجتماعی و سرمایه های طبیعی نیز میباشد. کمیته علمی راهبردی جایزه با برگزاری جلسات متعدد ارزیابی با حضور مدیران این شرکت و ارائه اطلاعات شفاف و کامل توانستند گزارش های تحلیلی بیمه پاسارگاد را به تأیید برسانند.
مسئولیت اجتماعی مدیریت بنگاه (Management: M1)، مسئولیت های مالی و اقتصادی (Financial: F2)، مسئولیت های قانونی (Legal: L3)، مسئولیت های اخلاقی (Ethic: E4)، مسئولیت های داوطلبانه و بشر دوستانه (Philanthropic:P5) از معیارهای اصلی این رویکرد است.