به گزارش تجارت آوا به نقل از روابطعمومی شرکت بیمه تجارتنو؛حجت اله یبلوئی در رابطه با اخذ مجوز گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو۲۰۱۵: ۹۰۰۱ توسط شرکت بیمه تجارتنو، گفت: اخذ این استاندارد می تواند به طور کلی در بهبود عملکرد شرکت و افزایش رضایت مشتریان موثر باشد و مبنایی منطقی را برای فعالیت های توسعه پایدار ارائه کند.
وی، توضیح داد: تمرکز سیستم مدیریت کیفیت بر ایجاد شفافیت و تسهیلگری درتمام فرآیندهای سازمانی برای رسیدن و حتی فراتر رفتن از خواستههای مشتریان است که موفقیت طولانی مدت شرکت را در پی دارد.
مدیر تشکیلات و روشهای شرکت بیمه تجارتنو، تصریح کرد که پیاده سازی استاندارد بینالمللی ایزو ۹۰۰۱ به صورت کاربردی و درست با شناسایی مشکلات و کمک به اصلاح آنها موجب افزایش بهرهوری و ذخیره زمان می شود.
یبلوئی، در رابطه با روند طی شده برای اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ توضیح داد:یکی از برنامه های شرکت بیمه تجارتنو استقرار سیستم مدیریت کیفیت بود و در این راستا با تشکیل کمیتههای مربوطه و برگزاری دوره های آموزشی لازم در تمام سطوح سازمانی، فرآیند استقرار سیستم مدیریت کیفیت از اواسط سال گذشته آغاز شد.
وی، افزود: با همکاری تمام واحدهای سازمانی پیشنیازهای لازم در شرکت بیمه تجارتنو فراهم شد و سپس براساس آن با انجام یک ممیزی داخلی وضعیت استقرار مدیریت کیفیت بررسی و برنامههای بهبود تعریف گردید. از سوی دیگر تمایل به ارزیابی از طریق یک ارزیاب مستقل بیرونی هم بود.
یبلوئی، اجرای برنامه های بهبود و ممیزی داخلی به صورت مستمر جهت پایش سیستم مدیریت کیفیت را از جمله برنامههای آینده شرکت بیمه تجارتنو در راستای گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ عنوان کرد.
وی، با اشاره به اهمیت مشتریمداری در شرکت بیمه تجارتنو، بیان کرد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت این اطمینان را به مشتریان می دهد که محصولات، خدمات و فرآیندهای شرکت هم راستای نیازها و انتظارات آنها می باشد و در منشور اخلاقی شرکت هم این موضوع به وضوح قابل مشاهده میباشد.