به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، ساعت ۱۵ روز سه شنبه ۱۸ آبان ماه در چهارمین برنامه “پژواک” به موضوع ” واحدهای ارتباط مردمی” پرداخته خواهد شد و کارشناسان این حوزه به طور مستقیم از طریق صفحه رسمی اینستاگرام این بانک به آدرس Bankmelli1307 پاسخگوی سوالات کاربران در خصوص نحوه ارتباط با این واحدها ، حوزه فعالیت و چگونگی رفع مشکلات مشتریان خواهند بود.
بانک ملی ایران همواره مشتری مداری را سرلوحه امور خود می داند و با توجه به اهمیت این موضوع در برنامه “پژواک” این هفته نیز به این موضوع می پردازد .
مشتریان و کاربران گرامی می توانند همزمان در برنامه زنده ای که پخش خواهد شد سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ آن را از کارشناس این حوزه دریافت نمایند.
گفتنی است بانک ملی ایران در برنامه ” پژواک” که سه شنبه هر هفته در صفحه اینستاگرام بانک پخش می شود با حضور کارشناسان متخصص بانکی به سوالات مشتریان و کاربران در خصوص موضوع هفته پاسخ می دهد.
حضور همکاران “واحد ارتباط مردمی” در برنامه “پژواک”
همکاران بخش ارتباط مردمی بانک ملی ایران در چهارمین قسمت برنامه ” پژواک” بار دیگر به سوالات شما پاسخ خواهند داد.
https://tejaratava.ir/?p=37451