به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، نخستین دوره “جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی” با حضور شرکت ها و سازمان های بزرگ اقتصادی و تجاری کشور ، با هدف “کمک به اعتلای فعالیت های مسئولیت اجتماعی در سازمان ها و بهینه سازی آنها” در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد و در این مراسم ” نشان عالی مسئولیت اجتماعی” از سوی هیات داوران به بیمه ایران اهداگردید.
مهمترین اقدامات این رویداد عبارت از ” ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان های فعال در زمینه مسئولیت اجتماعی در سه سطح در حال رشد، رشد یافته و پیشرو” ، “برگزاری دوکارگاه آموزشی درون وبرون سازمانی ” و “انتشار ویژه نامه روابط عمومی ومسئولیت اجتماعی ” بود.
گفتنی است : مسئولیت اجتماعی یکی از مفاهیم بنیادی سرآمدی است که معمولا پیاده سازی آن بر عهده روابط عمومی است؛ در واقع روابط عمومی سرآمد، به فراتر از وظیفه سازمانی خود عمل کرده و در نقش یک شهروند سازمانی مسئول، به عملکردی فراسازمانی می اندیشد و کمک می کند تا سازمان متبوع با انسجام لازم و قاطعیت بیشتر به سمت سرآمدی و انجام مسئولیت اجتماعی حرکت کند.
شرکت سهامی بیمه ایران در چارچوب ایفای مسئولیت های اجتماعی خود به ویژه در دوران سخت شیوع کرونا و تلاش همگانی برای مهار آن، علاه بر اهدای یک دستگاه سی تی اسکن به وزارت بهداشت ،درمان وآموزش پزشکی ، نسبت به طراحی بیمه مخصوص مدافعین سلامت کشور، تفاهم نامه با انجمن خیرین مدرسه ساز و ارسال تجهیزات و مخازن آبرسانی برای مناطق محروم خوزستان نیز اقدام نموده است.
بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به بیمه ایران رسید
در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، نشان عالی مسئولیت اجتماعی به بیمه ایران رسید.
https://tejaratava.ir/?p=35574