محمدحسین حسین زاده در جلسه مجمع عمومی عادی و در جمع سهامداران این بانک افزود: نقطه اوج بانکداری اجتماعی و تحقق بانکداری دیجیتال مهمترین اتفاق سال ۹۹ برای بانک قرض الحسنه رسالت بود به طوری که در پایان سال گذشته ما تنها ۲۴ شعبه فیزیکی داشتیم.
وی با اشاره به فعالیت مراکزعملیاتی که درخواست های مشتریان را مدیریت می کنند، اظهار داشت: دو مرکز خدمات سپرده و ارتباط با اعضا و اطلاع رسانی از مهمترین این مراکز به شمار می روند.
مدیرعامل بانک قرض الحسنه رسالت، مرکز ارتباط بااعضا و اطلاع رسانی را بازویی توانمند در مجموعه خواند و یادآور شد: این مرکز با در اختیار داشتن ۱۲۰ کارشناس مجرب روزانه پاسخگوی ۱۵هزار تماس مشتریان هستند.
حسین زاده تعداد تسهیلات پرداختی این بانک در سال گذشته را حدود ۷۵۰هزار فقره عنوان کرد و افزود: این تعداد تسهیلات بجز تسهیلات تکلیفی بوده و با کارمزد دو درصد پرداخت شده اند.
گفتنی است مجمع عمومی عادی بانک قرض الحسنه رسالت منتهی به ۱۳۹۹/۱۲/۲۹ با حضور بیش از ۵۲/۶۷ درصد سهامداران در ساختمان مرکزی این بانک برگزار شد.