• امروز : شنبه - ۳ آذر - ۱۴۰۳
5

نشست تلفنی معاون اجرایی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان

  • کد خبر : 31794
  • ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۹
نشست تلفنی معاون اجرایی مدیرعامل بانک رفاه با مشتریان

به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اجرایی در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک فراهم شده است.

به منظور تکریم، افزایش رضایتمندی و پاسخگویی به سوالات مشتریان، ارتباط معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اجرایی در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک فراهم شده است.
به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در راستای شفافیت و پاسخگویی و افزایش رضایتمندی و تکریم مشتریان، مجید صالح با حضور در مرکز ارتباط با مشتریان (فراد) این بانک، پاسخگوی سوالات، مشکلات و آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و نظرات سازنده مشتریان است.  
بر اساس این گزارش، مشتریانی که تمایل دارند مسائل و پرسش های خود را با معاون مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اجرایی در میان بگذارند، می توانند روز چهارشنبه ۱۷ شهریور ماه سال جاری از ساعت ۱۰ تا ۱۲ از طریق تماس با شماره ۸۵۲۵ -۰۲۱ و انتخاب کلید ۳ در این نشست تلفنی شرکت کنند.

https://tejaratava.ir/?p=31794

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.