محمد رضوانی فر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با اشاره به افزایش مشتریان شرکتهای سیمانی هلدینگ سیمان تامین با راه اندازی سامانه سیمان یاب گفت: تا پیش از راه اندازی سامانه سیمان یاب در هلدینگ سیمان تامین از زیرمجموعههای شستا کل فروش شرکتهای سیمانی در اختیار ۵۰۰ مشتری و عاملیت فروش بود و عملاً ۷۰ درصد از حجم فروش در اختیار ۳۰ مشتری قرار میگرفت.
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین به نقل ازشستا رسانه، رضوانی فر با اشاره به مزایای راه اندازی سامانه سیمان یاب افزود: با استقرار سامانه سیمان یاب و آنلاین شدن فروش محصول سیمان، تعداد مشتریان به میزان چشم گیری افزایش و به عدد بیش از ۲۴۰۰۰ مشتری رسید.
وی افزایش میزان مشتریان و فروش نقدی و تسویه آنی را از مزایای این سامانه دانست و بیان کرد: شفافیت و استفاده از سامانههای هوشمند مدیریتی، عدالت و سودآوری را به همراه دارد.
رضوانیفر: با راه اندازی سامانه سیمان یاب عدالت و سودآوری محقق شد
محمد رضوانی فر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با اشاره به افزایش مشتریان شرکتهای سیمانی هلدینگ سیمان تامین با راه اندازی سامانه سیمان یاب گفت: تا پیش از راه اندازی سامانه سیمان یاب در هلدینگ سیمان تامین از زیرمجموعههای شستا کل فروش شرکتهای سیمانی در اختیار ۵۰۰ مشتری و عاملیت فروش بود و عملاً ۷۰ درصد از حجم فروش در اختیار ۳۰ مشتری قرار میگرفت.
https://tejaratava.ir/?p=21616