به گزارش تجارت آوا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل، در این پویش ملی، بیمه مرکزی و صندوق تأمین خسارتهای بدنی با همکاری هم کمپین اطلاعرسانی _ تبلیغاتی را در چهار حوزه “افکارسنجی و پژوهش با موضوع اثرات اجتماعی _ اقتصادی تصادفات بر جامعه”، “تبلیغات در شبکههای استانی صداوسیما”، “اکران آگهی در بیلبوردهای جادهای سراسر کشور” و “اطلاعرسانی در فضاهای مجازی” عملیاتی میکنند.
بدیهی است که شرکتهای بیمهای نیز، برنامههای خبری و تبلیغاتی متنوعی را برای کاهش میزان تصادفات و تلفات در راستای اجرای وظایف و مأموریتهای خود و همچنین مسئولیتهای اجتماعی اجرا و عملیاتی خواهند کرد.
در این مسیر از رسانههای سراسر کشور اعم از رسانههای فراگیر و تخصصی انتظار میرود که با تهیه، تولید، انتشار و انعکاس مطالب مرتبط بیمه به این پویش بپیوندند.
پویش ملی «نه به تصادف» برای آگاهیبخشی جامعه بهمنظور کاهش تصادفات جادهای و سوانح رانندگی برای ارتقای امنیت سلامت مسافران و گردشگران نوروزی در کشور راهاندازی شده است و اکثر ادارات و سازمانها و نهادها و اصحاب رسانه با این پویش همراه شدهاند.
پیوستن صنعت بیمه و بیمه مرکزی به پویش #نه_به_تصادف
صنعت بیمه کشور با هدف کمک مؤثر به کاهش تلفات و سوانح ناشی از تصادفات جادهای به خصوص در سفرهای نوروزی، به پویش #نه_به_تصادف پیوست.
https://tejaratava.ir/?p=174808