• امروز : دوشنبه - ۲۰ اسفند - ۱۴۰۳
1
مهندس خسرو سرپیری در نشست خبری اعلام کرد:

تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان توسط شرکت توسعه اعتماد وثوق گستر

  • کد خبر : 173795
  • ۱۹ اسفند ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۹
تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان توسط شرکت توسعه اعتماد وثوق گستر
مدیرعامل شرکت توسعه اعتماد وثوق گستر گفت: مجوز فعالیت این شرکت در تاریخ ۱۵/۱۲/۱۴۰2 صادر شده است بر اساس قانون پایانه‌های فروشگاهی و ماده ۲۶ آن تأسیس شده و هدف آن تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان است.

به گزارش تجارت آوا، مهندس خسرو سرپیری مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت توسعه اعتماد وثوق گستر، در نشست خبری به تشریح فعالیت‌های این شرکت پرداخت و گفت: در شرکت توسعه اعتماد وثوق گستر که با نام اختصاری “وثوق” معرفی می شود، از زمان آغاز فعالیت‌های شرکت، تلاش کرده‌ایم تا به عنوان یک شرکت معتمد مالیاتی در کشور شناخته شویم.

در ادامه آقای سرپیری به تاریخچه تأسیس شرکت اشاره کردند و گفت: که مجوز فعالیت این شرکت در تاریخ ۱۵/۱۲/۱۴۰۲ صادر شده است. ایشان توضیح دادند که شرکت توسعه اعتماد وثوق گستر بر اساس قانون پایانه‌های فروشگاهی و ماده ۲۶ آن تأسیس شده و هدف آن تسهیل فرآیندهای مالیاتی برای مودیان است.

مدیرعامل شرکت وثوق به مراحل تأسیس و فعالیت‌های شرکت اشاره کردند و گفت: هلدینگ بهسازان فردا در سال ۱۴۰۱ تحقیقات خود را آغاز کرد تا در این حوزه مشارکت داشته باشد. که از اردیبهشت ۱۴۰۲، موافقت اصولی برای تأسیس شرکت معتمد از سازمان مالیاتی و وزارت اقتصاد دریافت شده و فعالیت‌های رسمی شرکت از ۱/۸/۱۴۰۲ آغاز شده است. ایشان همچنین به چالش‌های اخذ مجوز و نیاز به تشکیل کنسرسیوم برای دریافت مجوز TSP اشاره کرد.

وی به موفقیت‌های شرکت در زمینه رتبه‌بندی و ارائه خدمات به مودیان مالیاتی پرداختند و گفت: که شرکت وثوق به عنوان نهمین TSP کشور شناخته شده و تا به امروز ۱۷ مجوز از سازمان مالیاتی دریافت کرده است. ایشان همچنین به افتتاح شعبه‌های مختلف در استان‌های مختلف کشور اشاره کردند و گفت: که هدف شرکت ارائه خدمات به مودیان در سراسر کشور است.

آقای سرپیری به ایجاد میز خدمت در ادارات مالیاتی و استخدام نیروهای محلی برای ارائه خدمات به مودیان اشاره کرد و گفت: که در حال حاضر ۲۲ میز خدمت در ۲۲ استان کشور فعال است. که این میزها به مودیان کمک می‌کنند تا خدمات مالیاتی را به راحتی دریافت کنند. ایشان همچنین به تلاش‌های شرکت برای توسعه زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات به مودیان اشاره کردند و گفت: که این شرکت در حال حاضر بالغ بر ۱۴۰ نفر نیروی مستقیم دارد و تعداد زیادی نیروی غیرمستقیم نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند.

مدیرعامل شرکت وثوق به اهداف آینده شرکت و تلاش برای ارائه خدمات بهتر به مودیان مالیاتی اشاره کرد و از تمامی همکاران و مشتریان خود تشکر نمود. ایشان ابراز امیدواری کردند که با ادامه این روند، شرکت وثوق بتواند به یکی از شرکت‌های برتر در زمینه خدمات مالیاتی تبدیل شود.

سرپیری به نکات مهمی در خصوص توسعه و گسترش فعالیت‌های اقتصادی و خدماتی شرکت تأکید بر این نکته که اقتصاد کشور تنها محدود به تهران نیست، به افتتاح شعبه‌های جدید در استان‌های مختلف اشاره کرد و توضیح داد که در خردادماه، اولین شعبه در استان البرز افتتاح شد و هدف از این اقدام تقسیم کشور به مناطق مختلف و ایجاد شعبه‌های منطقه‌ای بود. این روند به تدریج ادامه یافت و شعبه‌های دیگری نیز در استان‌های خراسان و سایر مناطق کشور افتتاح شدند. وی به افتتاح شعبه‌های جدید در ساری و زاهدان نیز اشاره کرد و گفت: که این شعبه‌ها به تسهیلگری برای مودیان مالیاتی آن مناطق کمک می‌کنند.

آقای سرپیری همچنین به نیاز به ابزارهای مناسب برای ارائه خدمات اشاره کرد و گفت: که شرکت‌های معتمد باید ابزارهای کاملی برای ارائه خدمات به مودیان داشته باشند. ایشان به طراحی سامانه‌های تحت وب، کارتخوان‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی اشاره کرد که به مودیان کمک می‌کند تا خدمات مالیاتی را به راحتی دریافت کنند.

در پایان، ایشان به موفقیت‌های شرکت در همایش ملی سامانه مودیان اشاره کرد و گفت: که شرکت به عنوان یکی از سه شرکت برتر بین ۱۷ شرکت معرفی شد که این موفقیت نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر و خدمات باکیفیت شرکت است.

https://tejaratava.ir/?p=173795

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰