به گزارش تجارت آوا به نقل از سایپانیوز، جلسه هماهنگی اجرای طرح خدمات و امداد نوروزی ۱۴۰۴ با حضور علی شیخ زاده، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و با هدف ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به مشتریان گروه سایپا برگزار شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان، تجهیز کامل ناوگان خدمات امدادی و همچنین آمادگی شبکه نمایندگی های سایپا عنوان کرد: شبکه نمایندگی های سایپا و همچنین ناوگان خدمات امدادی شرکت امدادخودروسایپا با تجهیز امکانات و تامین به موقع قطعات، آماده ارائه خدمات امدادی و تعمیرگاهی به مشتریان عزیز هستند و همه توان خود را بکار گرفته اند تا در ایام نوروز که مصادف با ماه مبارک رمضان است؛ پاسخگوی نیاز مشتریان باشند.
وی با اشاره به لزوم تکریم مشتریان و رعایت حقوق مشتری گفت: مشتری سرمایه اصلی گروه خودروسازی سایپا است و باید همواره بهترین خدمات به ویژه در ایام پرتردد نوروز ارائه شود.
گفتنی است اجرای طرح بازدید فنی پیش از سفر از طریق ناوگان خدمات خودرو در محل، قبل از فرا رسیدن ایام نوروز، پیشنهاد خرید اشتراک خدمات امدادی به مشتریان برای کاهش هزینه های انتقال و تعمیرات خودرو، ارائه خدمات گارانتی بدنه خودرو در قالب کارت طلایی سایپا از جمله خدمات قابل ارائه شرکت امدادخودروسایپا است که مشتریان عزیز می توانند با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن امدادخودروسایپا نسبت به خرید آن اقدام کنند. همچنین شماره تلفن های ۰۲۱۸۴۴۴۴ برای خرید خدمات و ۰۹۶۵۵۰ برای ارائه خدمات فوریتی و امدادی، آماده پاسخگویی به هموطنان عزیز می باشد.