به گزارش تجارت آوا به نقل از روابطعمومی بانک دی؛ در این مراسم که با حضور مدیران عامل دو مجموعه، اعضای هیأتمدیره بانک دی، معاونان و مدیران ارشد برگزار شد، برات کریمی، مدیرعامل بانک دی، امضای این تفاهمنامه را گامی در مسیر افزایش کیفیت خدمات به خانواده معزز شهدا و ایثارگران و از مهمترین عوامل افزایش رضایتمندی خانواده معزز شهدا و ایثارگران دانست.
کریمی کلیدواژه اصلی ادیبات خدمترسانی در بانک و بیمه دی را «خانواده معزز شهدا» دانست و تأکید کرد: اهتمام کامل برای بهبود و گسترش خدمات به جامعه هدف بنیادشهید میان مدیران دو مجموعه بانک و بیمه دی وجود دارد و در آینده نزدیک شاهد درخشش بیشتر این دو مجموعه در خدمترسانی به مشتریان، جامعه هدف و کسب رضایت ذینفعان خواهیم بود.
وی افزود: استراتژی ما گسترش میزهای خدمت بانکی به تمام مراکز بنیادشهید در سراسر کشور است تا دسترسی جامعه هدف به خدمات بانکی تسهیل شود.
کریمی در پایان افزود: مأموریت مشترک کارکنان بانک دی و بیمه دی ارائه خدمت و کسب رضایت جامعه هدف بنیادشهید است و انعقاد این تفاهمنامه گامی اساسی در این مسیر است.
در ادامه این مراسم هادی عبداللهی، مدیرعامل بیمه دی گفت: سرعت تشکیل کمیتههای تخصصی میان بانک دی و بیمه دی به گونهای شتاب گرفت که امروز در کمترین زمان ممکن شاهد به ثمر نشستن تلاشها در قالب این تفاهمنامه همکاری مشترک هستیم.
وی افزود: توسعه همکاریهای بانک دی و بیمه دی منشاء ارزشآفرینی برای هر دو مجموعه و همچنین برای جامعه هدف، مشتریان و سهامداران دو مجموعه خواهد شد.
وی ادامه داد: لازمه استفاده از ظرفیتهای موجود دو مجموعه، توسعه مدل کسب و کار است و به طور قطع این همکاری میتواند به عنوان الگو و مدلی برای سایر بانکها و بیمهها پیادهسازی شود.
گفتنی است این تفاهمنامه با هدف ارایه خدمات مشترک بانک و بیمه در راستای افزایش رضایتمندی مشتریان و جامعه هدف در قالب طراحی محصولات مشترک، توسعه همکاریهای مشترک برای ایجاد زنجیره ارزش برای مشتریان دو مجموعه و ایجاد سامانه های یکپارچه برای ارائه خدمات بانکی و بیمه ای به صورت همزمان به مشتریان بانک و بیمه دی، به امضای مدیران عامل دو مجموعه رسید.