به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، حمیدرضا جمالی نژاد در نشست هم اندیشی با نمایندگیهای شرکت سهامی بیمه ایران که با حضور چهرههای شاخص صنعت بیمه برگزار شد؛ تصریح کرد: این نشست با هدف بررسی چالشها و فرصتهای پیش روی کارگزاران بیمه پیرامون راهکارهای توسعه و تعمیق فرهنگ بیمه برگزار شد.
وی با اشاره به نقش محوری کارگزاران در افزایش ضریب نفوذ بیمه، بر تقویت و ارتقای دانش فنی و تخصصی این قشر تأکید کرد و گفت: کارگزاران، بهعنوان نخستین خط ارتباط با مشتریان، میتوانند رضایتمندی قابل توجهی در صنعت بیمه ایجاد کنند و توجه به نیازهای بیمهگزاران و ارتقای کیفیت خدمات از اولویتهای مهم این قشر می باشد.
معاون حقوقی و امور استانهای بیمه ایران ضمن تأکید بر این موضوع که تقویت سازوکارهای نظارتی و کنترلی با هدف حفظ حقوق بیمهگزاران یکی از موضوعات مطرح در این نشست می باشد، عنوان کرد: بهرهگیری از فناوریهای نوین بهمنظور تسهیل فرآیندهای بیمهگری و ارائه خدمات مطلوب و بررسی آخرین تحولات قانونی و مقررات صنعت بیمه، برای انطباق هرچه بهتر فعالیت کارگزاران با دستورالعملها از دیگر دستاوردهای این نشست بود.
هیئت مدیره انجمن کارگزاران صنعت بیمه نیز ضمن قدردانی از اهتمام جدی معاون حقوقی بیمه ایران نسبت به مطالبات آنان، بر آمادگی انجمن برای همکاری و تعامل مؤثر با بیمه ایران تأکید کردند.
همچنین در پایان مقرر شد؛ در آِینده جلسات مشابه پیرامون پیگیری مصوبات بهمنظور رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صنعت بیمه کشور برگزار شود.