به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، در این نشست که با حضور معاون حقوقی و هماهنگی امور استانها، مدیرکل امور نمایندگان، مدیر کل روابط عمومی و امور بینالملل و مشاور مدیرعامل برگزار شد دکتر جباری بر استفاده از فناوری بهروز برای خدمترسانی به مردم تاکید کرد و گفت: امتیازدهی خارج از قواعد بیمهگری از طریق نمایندگان به بازار بیمه کشور آسیب میزند.
مدیرعامل بیمه ایران ابراز امیدواری کرد، این چالش با تصمیم مشترک شورای عمومی سندیکای بیمهگران ایران و مدیران عامل شرکتهای بیمهای و با مذاکره با کارگزاران برخط، به شکل صحیح حل و فصل شود.
دکتر جباری با اشاره به اینکه بیمه ایران با هیچ یک از کارگزاران برخط قراردادی ندارد گفت: مقایسه بین بیمهها در این بسترها اعتبار، توانگری و نحوه ارائه خدمات را مشخص نمیکند و تنها مقایسه غیرحرفهای قیمتی است.
مدیرعامل بیمه ایران از برنامه ایجاد سامانه برخط فروش بیمهنامه با محوریت نمایندگان خبر داد و با تاکید بر استفاده از ظرفیت نمایندگان بهعنوان سرمایههای انسانی بیمه ایران گفت: یکی از بندهای تفاهم نامه منعقده بین شرکت و بانکها، استقرار میز بیمه و تبدیل شدن شعب بانک به سوپرمارکت مالی است.