• امروز : پنج شنبه - ۱۵ آذر - ۱۴۰۳
0

فولاد مبارکه بالاترین سطح جایزه نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را کسب کرد / درخشش با ۴ رتبه اول و یک رتبه دوم

  • کد خبر : 157052
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۳ - ۰:۲۰
فولاد مبارکه بالاترین سطح جایزه نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی را کسب کرد / درخشش با ۴ رتبه اول و یک رتبه دوم
روابط عمومی فولاد مبارکه در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با دریافت بالاترین سطح جایزه این جشنواره توانست با ۴ رتبه اول در بخش جایزه ویژه، بخش کتاب، بخش بروشور و کاتالوگ و بخش اینفوگرافیک و یک رتبه دوم در بخش پوستر عملکرد درخشانی را در این دوره به ثبت برساند.

مراسم اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی صبح دوشنبه ۱۲ آذر ماه با حضور محمدرضا نوروزپور، معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی و به همت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد.

در این دوره از جشنواره روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه با دریافت بالاترین سطح جایزه این جشنواره ۵ رتبه برتر را به خود اختصاص داد.

رتبه اول بخش جایزه ویژه، رتبه اول بخش کتاب، رتبه اول بخش بروشور و کاتالوگ، رتبه اول بخش اینفوگرافیک و رتبه دوم بخش پوستر جوایزی است که روابط عمومی فولاد مبارکه در نوزدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی کسب کرد و از محمد جواد براتی، مدیر روابط عمومی این شرکت با اهدای دیپلم افتخار تقدیر به عمل آمد.

مهدی باقریان دبیر این دوره از جشنواره در بخشی از سخنرانی خود گفت: امسال کارهای بدیع و خلاقانه‌ای را از سوی برخی از روابط عمومی‌های حاضر در این دوره جشنواره به ویژه از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه شاهد بودیم که می‌توان از آنها به عنوان رسانه‌های جدید خلق شده نام برد و این رویکرد قابل تقدیر و ستایش است.

خاطر نشان می‌گردد مُجلد فولادینفو از جمله تولیدات روابط عمومی فولاد مبارکه بود که در چند نوبت از جانب داوران جشنواره به عنوان یک اثر موفق نام برده شد و مورد تشویق حضار قرار گرفت.

شایان ذکر است این جشنواره در ۱۱ بخش مختلف و ۳۷ زیرشاخه شامل برنامه انتشاراتی، ادبیات (مستندسازی و داستان‌سرایی)، انتشارات اصلی (کتاب، نشریه داخلی، ویژه‌نامه، بروشور و کاتالوگ)، هنرهای تجسمی و بصری (پوستر، اینفوگرافیک، عکس، کاریکاتور)، رسانه‌های دیداری و شنیداری (مستند، تیزر، کلیپ، انیمیشن، موشن‌گرافیک)، رسانه‌های دیجیتالی (وب‌سایت، شبکه‌های اجتماعی، مولتی‌مدیا)، تبلیغات مکتوب (در مطبوعات و رپرتاژ آگهی در دو حوزه مکتوب و دیجیتال) برگزار شد.

همچنین بخش‌های ویژه‌ای برای حمایت از آثار خلاقانه، آثار تولید شده توسط ابزارهای هوش مصنوعی مولد و کسب رتبه‌های برتر در ۶ بخش اصلی جشنواره در نظر گرفته شده بود.

گفتنی است، جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی فرصت مناسبی برای گردهم‌آیی فعالان و متخصصان حوزه روابط عمومی است تا با استفاده از تجربیات و دانش‌های روز، گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت انتشارات روابط‌عمومی بردارند. / ایراسین

https://tejaratava.ir/?p=157052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.