به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل، موسی رضایی که با هدف ارتقا ارائه خدمات الکترونیکی به مشتریان به شعبه مجازی رفته بود با تاکید بر اینکه برنامه کاربردی یاقوت البرز اقدامی شایسته در راستای هوشمندسازی بیمه البرز است گفت: جلب رضایت مشتریان بهترین نوع تبلیغ برای هر سازمان و شرکت ارائه دهنده خدمات است که در بستر این برنامه کاربردی می توان با ارزیابی و پرداخت خسارت بدنه و ثالث خودرو در کمترین زمان ممکن به این مهم دست یافت.
مدیرعامل بیمه البرز افزایش ظرفیت خدمات در این برنامه کاربردی را یک ضرورت در راستای مشتری مداری دانست و گفت: توسعه و بکارگیری روزافزون فناوری و تکنولوژی با هدف تسریع در خدمت رسانی از سیاست های شرکت بیمه البرزاست وباید فرآیند یکپارچه سازی رسیدگی و پرداخت خسارت برخط بیمه نامه های بدنه و ثالث تقویت شود.
موسی رضایی با اشاره به لزوم تکریم ارباب رجوع و حفظ کرامت مشتریان افزود: علت وجودی هر سازمان و دستگاهی به خدماتی است که به افراد مختلف ارائه می دهند و همکاران بیمه البرز باید به تاسی از کلام الله در سوره اسراء ( ولقد کرمنابنی آدم …) با بهره گیری از مهارت های ارتباطی مؤثر همراه با احترام، مشتریان را خشنود نمایند.
موسی رضایی در این دیدار ضمن استماع موضوعات مطرح شده از سوی کارشناسان شعبه مجازی بیمه البرز، دستور رسیدگی باقید فوریت به مشکلات و موانع موجود را صادر کرد.
در پایان مدیرعامل از شعبه نمونه این شرکت نیز دیدار و روند پرداخت خسارت به مراجعان را بررسی کرد.
افزایش ظرفیت شعبه مجازی یک ضرورت است
مدیرعامل بیمه البرز با همراهی قائم مقام و برخی مدیران ستادی از شعبه مجازی این شرکت بازدید کرد.
https://tejaratava.ir/?p=156783