• امروز : پنج شنبه - ۱۵ آذر - ۱۴۰۳
1
رئیس سیستم‌های مدیریت و کیفیت سرآمدی شرکت فولاد مبارکه در پنل تخصصی «مسیر ماندگار»:

مسیر متعالی، پیشران، سبز، نوآورانه و مسئولانه؛ پنج گفتمان تعریف‌شده برای روایتگری استراتژی‌های فولاد مبارکه

  • کد خبر : 156692
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸
مسیر متعالی، پیشران، سبز، نوآورانه و مسئولانه؛ پنج گفتمان تعریف‌شده برای روایتگری استراتژی‌های فولاد مبارکه
رئیس سیستم‌های مدیریت و کیفیت سرآمدی شرکت فولاد مبارکه ا در پنل تخصصی «مسیر ماندگار» به بررسی تصویرسازی برند فولاد مبارکه و تأثیر آن بر ذهن مخاطبان پرداخت و گفت: در ابتدا، از افراد خواسته می‌شود که فولاد مبارکه را به‌عنوان یک انسان با صفات خاص تصویر کنند. این صفات شامل ویژگی‌هایی چون انرژی، سخاوت و دانایی است. سپس به اهمیت واقعی بودن این تصاویر و نزدیکی آن‌ها به واقعیت پرداخته می‌شود. هر چه تصویر ساخته‌شده به واقعیت نزدیک‌تر باشد، ارزش بیشتری دارد.

علی کیانی ادامه داد: مدیریت برند شامل دو بخش است: اول، ایجاد و تقویت ویژگی‌ها و صفات در ذهن مخاطبان و دوم، مدیریت روایت‌ها و داستان‌هایی که در مورد برند وجود دارد. به‌عنوان مثال، اگر فولاد مبارکه به‌عنوان یک شرکت دوست‌دار محیط‌زیست معرفی شود، این ویژگی باید با داستان‌ها و اقدامات واقعی مانند راه‌اندازی نیروگاه‌های خورشیدی و استفاده از پساب‌های شهری تقویت شود.

وی در ادامه، به استراتژی‌های مختلف فولاد مبارکه اشاره کرد و گفت: این استراتژی‌ها شامل بهره‌برداری حداکثری، توسعه، فناوری و نوآوری و توسعه پایدار است. پنج گفتمان برای روایتگری این استراتژی‌ها تعریف شده که شامل مسیر متعالی، پیشران، سبز، نوآورانه و مسئولانه است. این گفتمان‌ها باید به‌گونه‌ای طراحی شوند که صفات و ویژگی‌های مدنظر را در ذهن ذی‌نفعان ایجاد کنند.

رئیس سیستم‌های مدیریت و کیفیت سرآمدی شرکت فولاد مبارکه اظهار کرد: چالش‌های روایتگری شامل ایجاد یک روایت منسجم و الهام‌بخش است که تاریخچه، موفقیت‌ها و ارزش‌های برند را منعکس کند. همچنین، هویت بصری برند شامل رنگ، شعار و لوگو نیز باید به‌درستی طراحی شود و برای ذی‌نفعان مختلف در نقاط تماس، روایت‌های متناسب با شعار «مسیری ماندگار برای خلق آینده بهتر» بیان شود. در نهایت، موفقیت این روایت‌ها با استفاده از الگویی به نام BAV اندازه‌گیری می‌شود.

کیانی در پایان افزود: برند برای هر شرکتی، اعم از B2B یا B2C، یک عامل راهبردی است که اعتماد، تمایز و ارتباط پایدار در زنجیره تأمین را به ارمغان می‌آورد و به موفقیت در فضای رقابتی کمک می‌کند.

https://tejaratava.ir/?p=156692

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.