• امروز : یکشنبه - ۲ دی - ۱۴۰۳
2
دکتر بهشتی‌نژاد مدیر عامل بیمه سرمد مطرح کرد:

تدوین سند تحول دیجیتال در بیمه سرمد

  • کد خبر : 156628
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲
تدوین سند تحول دیجیتال در بیمه سرمد
سید محمدمهدی بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن تبریک هفته بیمه با اشاره به سند استراتژیک شرکت مبنی بر بهبود تجربه مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام، بهره‌برداری از ابزارهای فناورانه در بطن کسب‌وکار شرکت در کنار توانمندسازی کارکنان به‌منظور جمع‌آوری و مدیریت داده‌ محور را از عوامل چابکی شرکت و بهبود تجربه مشتریان عنوان کرد.

دکتر بهشتی‌نژاد از تدوین سند تحول دیجیتال شرکت بیمه سرمد مطابق با روندهای مختلف فناوری اطلاعات و صنعت بیمه خبر داد و گفت: سند تحول دیجیتال بیمه سرمد به بررسی نقش ابزارهای فناورانه در صنعت بیمه و زنجیره ارزش بیمه‌گری در بیمه سرمد خواهد پرداخت. 

دکتر بهشتی‌نژاد با اشاره به سرمایه‌گذاری‌های بسیار خوبی که بیمه سرمد در سال‌های اخیر در حوزه فناوری اطلاعات انجام داده گفت: سند تحول دیجیتال شرکت بیمه سرمد به حوزه‌های مختلفی ازجمله حوزه‌های زیرساختی، چه در بخش سخت‌افزار و چه نرم‌افزار می‌پردازد. در بخش سخت‌افزاری، به‌منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به مشتریان، نسبت به توسعه ابزارهای فناوری اطلاعات در کنار ایجاد و بهینه‌سازی دیتاسنتر شرکت پرداخته شد و هم‌زمان نرم‌افزارهای خود را به‌روزرسانی کرده‌ایم. زیرا یکی از مهم‌ترین جنبه‌های ارائه خدمات مناسب، ایجاد هماهنگی و یکپارچگی بین اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزارهای مختلف است تا داده‌ها در مسیر مناسبِ تعامل جریان داشته باشند. 
وی با اشاره به تحولات مثبتی که در بیمه سرمد در حوزه حکمرانی داده‌ها ایجاد شده است گفت: در کنار اینها تیم فنی بر اساس استانداردهای بین‌المللی مانند ISO 27000، پیاده‌سازی دستورالعمل‌های امنیتی را آغاز کرده تا از حملات احتمالی خارجی و هکر ها  جلوگیری شود. 

مدیرعامل بیمه سرمد در انتها با تأکید بر مأموریت شرکت در خصوص کاهش آثار وقوع مخاطرات و ایجاد اطمینان خاطر از طریق ارائه خدمات بیمه‌‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن، گفت: شرکت بیمه سرمد با پشتیبانی بانک معظم صادرات به‌منظور ایجاد بستری مناسب در راستای افزایش سرعت و کیفیت ارائه خدمات بیمه‌ای برای بیمه‌گزاران محترم با سرمایه ۱۰ هزار میلیاردی و حضور در سطح یک توانگری مالی با نسبت ۱۹۷ درصد، تمام توان خود را به‌منظور ارائه خدمات مطلوب به مشتریان به کار گرفته است. همچنین در این مسیر با حضور مستقیم و فعال در ۳۹ شعبه سراسر کشور و تأکید بر استراتژی «توسعۀ کمی و کیفی شبکۀ فروش، بهبود تجربۀ مشتریان از طریق ارائه خدمات بهنگام، توانمندسازی کارکنان و توسعۀ فرهنگ سازمانی»، ظرفیت نگهداری و توان رقابتی خود را در صنعت بیمه افزایش خواهد داد.

https://tejaratava.ir/?p=156628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.