به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، مشتریان این بانک در استان تهران میتوانند از ساعت ۹ الی ۱۱ روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه از طریق تماس با این سامانه به شماره ۱۱۱ مسائل، چالشها و پرسشهای خود را با مدیر امور ناحیه یک بانک در میان بگذارند.
این ارتباط در راستای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامانه سامد و با هدف تکریم مشتریان بانک رفاه کارگران اجرایی شده است.
شایان ذکر است، رویکرد مشتریمداری و تکریم مشتریان یکی از اصول اساسی فعالیت بانک رفاه کارگران از بدو تاسیس تاکنون بوده است که در سالهای اخیر با جدیت بسیار بیشتری در دستور کار مدیران و کارکنان این بانک قرار گرفته است.