• امروز : دوشنبه - ۵ آذر - ۱۴۰۳
2
مدیرعامل بیمه ایران در دیدار با مدیران مطرح کرد:

رضایت کارکنان، رضایت مشتری و تکریم نمایندگان راهبرد مدیریت ارشد شرکت

  • کد خبر : 152251
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۰
رضایت کارکنان، رضایت مشتری و تکریم نمایندگان راهبرد مدیریت ارشد شرکت
علی جباری مدیرعامل بیمه ایران در روز نخست حضور در این شرکت با مدیران ستاد و استانها و شعب تهران گفتگو کرد.

جباری در این نشست با ابراز خوشحالی از حضور مجدد در میان کارکنان و خانواده بزرگ بیمه ایران، راهبرد اساسی مدیریت خود را حول محورهای رضایت کارکنان، رضایت مشتریان و نماینده محوری معرفی کرد.
مدیرعامل بیمه ایران با توجه به اهمیت نقش نیروی انسانی گفت: اولین دغدغه من رضایت کارکنان اعم از شاغل و بازنشسته است. اعتقاد دارم اگر کارکنان از شغل و معیشت خود رضایت داشته باشند این شرکت رشد خواهد کرد.
وی افزود: دغدغه دوم من که همان راهبرد مدیریتی نیز است رضایت مشتریان است. اگر دغدغه جلب رضایت مشتری را نداشته باشیم حتما حرکت رو به جلو نخواهیم داشت اما اگر بتوانیم مشتری را قانع کنیم، فارغ از  خسارت اما مشتری از شرکت جدا نخواهد شد. باید مشتری معترض را قانع کنیم و باور من این است که همواره حق با مشتری است.
رییس هیات مدیره بیمه ایران با تاکید بر توجه ویژه به شبکه فروش خاطرنشان کرد: به همکاران شبکه فروش نگاه ویژه داریم و آنها را خط مقدم کار میدانیم. اگر از نمایندگان حمایت کردیم موفق می شویم. نمایندگان باعث افتخار بیمه ایران هستند.
جباری با اشاره به ظرفیتهای خوب بیمه ایران مانند توانگری، نقدینگی و ظرفیت نگهداری، رویکرد نخست خود را تلاش برای افزایش سهم بازار خواند و اضافه کرد: علیرغم تلاش همه پیشینیان اما جایگاه فعلی بیمه ایران، زیبنده این شرکت به عنوان مبدع کسب و کار بیمه در کشور نبوده ومدیران باید فضای کاری خودشان را ارزیابی نموده و برنامه های بهبود خود را برای افزایش سهم بازار ارائه نمایند. ستاد موظف به پشتیبانی از صف، و واحدهای صف موظف به پشتیبانی از شعب بوده و مدیران شعبه هم باید حمایت لازم از شبکه فروش برای افزایش سهم بازار انجام دهند. به یکدیگر برای پایبندی به این رویکرد تعهد بدهیم و برای این امر هم افزایی داشته باشیم.
مدیر عامل بیمه ایران  ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان را مطرح نمود.
وی تاکید کرد: باید در ارائه خدمات به روز باشیم و متمایز رفتار کنیم همه باور داریم که نشان تجاری بیمه ایران ۵۰ درصد مسیر فروش را هموار می نماید اما برای پرداخت سریع خسارت و برخورد خوب با ارباب رجوع به ابزارها مخصوصا در حوزه فناوری نیاز داریم.
 لازم به ذکر است در این نشست که با حضور برخط مدیران استانها و  شعبه های استان  تهران انجام شد. تشکیل کمیته های بهبود معیشت همکاران و برنامه های عملیاتی سال جاری و سال آینده در جهت برنامه ریزی در مسیر رویکردهای مدیرعامل مورد تصویب قرار گرفت.
همچنین مباحث مختلفی  حول محورهای ارائه شده توسط مدیرعامل مطرح و هر کدام از معاونین موظف به ارائه برنامه بهبود برای برنامه ریزی لازم شدند.
در ابتدای این جلسه معاونین مدیرعامل و تعدادی از مدیران کل ستادی و استانها به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

https://tejaratava.ir/?p=152251

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.