• امروز : دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳
1

بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت چوب در شهر آفتاب

  • کد خبر : 151385
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰
بزرگترین گردهمایی فعالان صنعت چوب در شهر آفتاب
معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: هفتمین نمایشگاه تخصصی «ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب از ۱۰ الی ۱۳ آبان‌ماه در مجموعه نمایشگاهی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از خبرگزاری برنا تهران،  فرشید مهرشاد در خصوص برگزاری هفتمین نمایشگاه تخصصی «ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب» به خبرنگار شهر گفت: این نمایشگاه از ۱۰ تا ۱۳ آبان‌ماه ۱۴۰۳ در فضایی به مساحت ۳۰ هزار متر مربع در نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار می‌شود که در این رویداد ۱۱۰ شرکت و ۲۴۰ برند داخلی و خارجی فعال در صنعت چوب حضور دارند.

معاون امور نمایشگاهی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به این که شهرآفتاب فضایی ایده‌آل برای معرفی آخرین فناوری‌ها، محصولات و نوآوری‌ها در هر صنعت فراهم کرده، اظهار کرد: نمایشگاه صنایع چوب شهر آفتاب به‌عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای تخصصی این صنعت در ایران، فرصتی برای تبادل دانش و تجربه و ایجاد ارتباطات تجاری میان فعالان و متخصصان محسوب می‌شود. این نمایشگاه بخش‌های متنوعی از جمله ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته، یراق‌آلات و مواد اولیه لازم برای تولید و فرآوری محصولات چوبی را پوشش می‌دهد و انتظار می‌رود با استقبال گسترده‌ای روبه‌رو شود.

علاقمندان و متخصصان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر از این نمایشگاه بازدید کنند. این رویداد در محل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب، واقع در بزرگراه خلیج فارس، با امکانات و زیرساخت‌های استاندارد برگزار می‌شود.

https://tejaratava.ir/?p=151385

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰