• امروز : دوشنبه - ۷ آبان - ۱۴۰۳
1

ارائه دستاوردهای گروه مپنا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق؛ رونمایی از شارژرهای سریع ۲۴۰ کیلووات

  • کد خبر : 151379
  • ۰۷ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
ارائه دستاوردهای گروه مپنا در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت برق؛ رونمایی از شارژرهای سریع ۲۴۰ کیلووات
گروه مپنا با حضور در نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت برق ایران به ارائه دستاوردهای خود در این رویداد پرداخت. در بخشی از این رویداد، شارژرهای سریع ۲۴۰ کیلو وات شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا رونمایی شد.

نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنعت برق ایران، به عنوان بزرگترین رویداد تجاری اقتصادی در صنعت برق ایران، روزهای سه‌شنبه تا جمعه (سوم تا ششم آبان ۱۴۰۳) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، با حضور وزیر نیرو، وزیر آموزش و پرورش، مدیرعامل گروه مپنا و مدیران و دست‌اندرکاران صنعت برق همراه بود.
گروه مپنا نیز با اختصاص دو غرفه در سالن خلیج‌فارس (سالن۴۴) و غرفه فضای باز، در این دوره از نمایشگاه حضور و مشارکت داشت.
مپنا برای معرفی بیشتر دستاوردهای نوین خود در عرصه صنعت برق و صنایع مرتبط با این حوزه و نیز گسترش همکاری‌های مشترک با کارفرمایان، ذی‌نفعان و مشتریان، همچنین توسعه ارتباط نزدیک‌تر با دست اندرکاران و متخصصان این صنعت، در این رویداد شرکت کرد و غرفه‌های گروه مپنا، میزبان برخی مقام‌های کشوری، مدیران و کارشناسان متخصص صنعت نیروگاهی، پژوهشگران، دانشجویان و اهالی رسانه بود.

رونمایی از شارژرهای سریع ۲۴۰ کیلووات مکو با قابلیت پشتیبانی از شارژ همزمان چهار خودرو یا اتوبوس برقی
در سومین روز از بیست و چهارمین نمایشگاه برق ایران، از شارژرهای سریع ۲۴۰ کیلو وات شرکت مهندسی و ساخت برق و کنترل مپنا (مکو) که دارای قابلیت پشتیبانی از شارژ همزمان چهار خودرو یا اتوبوس برقی است رونمایی شد.
در مراسمی با حضور وزیر نیرو، مدیران عامل گروه مپنا و شرکت برق و کنترل مپنا و جمعی از اصحاب رسانه، از شارژرهای سریع ۲۴۰ کیلوواتی مکو در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی برق رونمایی شد.
این شارژرها توانایی شارژ همزمان چهار خودرو سواری یا دو اتوبوس برقی را دارند و از پروتکل‌های متنوع شارژ با کانکتورهای CCS و GB/T پشتیبانی می‌کنند.
شارژرهای جدید مکو با طراحی بهینه و ابعاد مناسب، امکان نصب در فضاهای شهری و پرجمعیت را فراهم کرده‌اند و به دلیل قابلیت اطمینان بالا، گزینه‌ای ایده‌آل برای استفاده در مراکز شهری به حساب می‌آیند. از دیگر ویژگی‌های مهم این دستگاه‌ها، امکان اتصال به اینترنت از طریق GSM، Wi-Fi و LAN است که به اپراتورها اجازه می‌دهد به‌ سهولت وضعیت شارژرها را کنترل و مدیریت کنند.
این شارژرها همچنین مجهز به نمایشگر LCD و قابلیت شناسایی از طریق کارت‌های RFID بوده و تجربه کاربری آسان و سریع را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.
مراسم رونمایی از این محصول با حضور مدیران ارشد و کارشناسان صنعت برق و حمل‌ونقل برگزار شد و مورد استقبال اصحاب رسانه قرار گرفت.

https://tejaratava.ir/?p=151379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰