• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳
0

دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی از معاون اجرایی رئیس جمهور توسط سیمیدکو

  • کد خبر : 150021
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۵
دریافت نشان عالی مسئولیت اجتماعی از معاون اجرایی رئیس جمهور توسط سیمیدکو
سیمیدکو، برای اولین بار، در چهارمین دوره «جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی»، موفق به دریافت «نشان عالی مسئولیت اجتماعی» و «تقدیرنامه انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA)» شد. در این جشنواره، نشان «سفیر مسئولیت اجتماعی» به محمود لندی مدیرعامل سیمیدکو اعطا شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سیمیدکو، مراسم پایانی این جشنواره، عصر روز سه‌شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۳، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار و از برگزیدگان این جشنواره، تقدیر شد.

دکتر محمدجعفر قائم‌پناه معاون اجرایی رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و جمعی از مدیران، اساتید پیشکسوت و فعالان عرصه مسئولیت اجتماعی و روابط عمومی در این مراسم حضور داشتند.
در این جشنواره نشان «سفیر مسئولیت اجتماعی»، به دلیل اهتمام بر ترویج مسئولیت اجتماعی و زمینه‌سازی برای اجرای آن، به مهندس محمود لندی مدیرعامل سیمیدکو اعطا شد.
همچنین نشان عالی مسئولیت اجتماعی و تقدیرنامه انجمن بین‌المللی روابط عمومی(IPRA)، براساس ارزیابی‌های بین‌المللی به سیمیدکو تعلق گرفت‌ و معاون اجرایی رئیس جمهور لوح و نشان ویژه این دوره از جشنواره را به سید حبیب نوری مدیر روابط عمومی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد (سیمیدکو) اعطا کرد.
گفتنی است شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد در مرداد ماه سال جاری نیز پس از بررسی و ارزیابی های عمومی صورت گرفته توسط کمیته داوران اجلاسیه یکصد برند برتر کشور در زمینه مسئولیت اجتماعی و به پاس خدمات ارزشمند این شرکت در حوزه حفظ و حراست از محیط زیست، پروژه ها و برنامه های حوزه مسئولیت های اجتماعی، راهبردهای توسعه ای، تاثیرگذاری در تولید ناخالص داخلی و بالا بردن نرخ اشتغال برای دومین سال پیاپی موفق به اخذ تندیس برگزیده شد.

https://tejaratava.ir/?p=150021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰