• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳
0

سازمان مدیریت صنعتی برگزار میکند: همایش ملی مدیریت استعداد؛ گامی بزرگ به سوی آینده ای روشن

  • کد خبر : 149974
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۱
سازمان مدیریت صنعتی برگزار میکند: همایش ملی مدیریت استعداد؛ گامی بزرگ به سوی آینده ای روشن
در رویدادی بی نظیر در حوزه منابع انسانی همایش ملی مدیریت استعداد سوم آبان برگزار می گردد.

 به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، همایش ملی مدیریت استعداد با حضور جمعی از متخصصان پژوهشگران و مدیران ارشد داخلی و بین المللی، فرصتی استثنایی را برای تبادل نظر و گفتگو در خصوص آخرین دستاوردهای علمی و عملی در حوزه مدیریت استعداد فراهم می آورد.

در این همایش علاوه بر ارائه آخرین یافته های پژوهشی از جایزه ملی مدیریت استعداد نیز رونمایی خواهد شد تا سازمانهایی که در زمینه مدیریت استعداد عملکرد داشته اند مورد ارزیابی و پایش قرار بگیرند و از آنها تقدیر به عمل آید.

سازمان مدیریت صنعتی به عنوان متولی برگزاری این همایش امیدوار است با برگزاری چنین رویدادهایی بتواند به توسعه فرهنگ شایسته گزینی و مدیریت استعداد در سازمانهای کشور کمک نماید.

حضور در این همایش برای تمامی مدیران و متخصصان منابع انسانی و علاقه مندان به حوزه مدیریت استعداد، فرصتی مغتنم است تا با آخرین رویکردها و نوآوریهای این حوزه آشنا شده و شبکه ای قوی از ارتباطات حرفه ای را برای خود ایجاد نمایند.

همایش ملی مدیریت استعداد با حضور مسئولان، مدیران ارشد سازمان ها و دیگر صاحب نظران این حوزه در روز سوم آبان ماه در محل مرکز همایش های سازمان مدیریت صنعتی برگزار میگردد.

https://tejaratava.ir/?p=149974

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰