• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳
0

برپایی غرفه مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد

  • کد خبر : 149962
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۳
برپایی غرفه مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد
مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با برپایی غرفه‌ای در اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید شهرستان لامرد، دستاوردها و توانمندی‌های خود را در حوزه صنعت آلومینیوم به نمایش گذاشت. این حضور با هدف معرفی ظرفیت‌های تولیدی و نقش این مجتمع در توسعه اقتصادی شهرستان لامرد، همزمان با پاسداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان لامرد صورت گرفت.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب، مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب با هدف معرفی دستاوردها و توانمندی‌های صنعتی خود، در اجلاسیه بزرگ ۲۶۱ شهید لامرد غرفه‌ای برپا کرد. این اجلاسیه که به پاسداشت شهدای گرانقدر شهرستان لامرد برگزار شد، فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های تولیدی و نوآوری‌های این مجتمع در حوزه صنعت آلومینیوم بود.

در این غرفه که تحت عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی در شهرستان لامرد است، بازدیدکنندگان با روند تولید و فناوری‌های به‌کارگرفته شده در مجتمع آلومینیوم جنوب آشنا شدند. همچنین مدیران و کارشناسان مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب به تبیین نقش این مجتمع در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در منطقه پرداختند. حضور این مجتمع در چنین رویدادهایی، به‌ویژه در اجلاسیه‌ای که به پاسداشت فرهنگ ایثار و شهادت اختصاص دارد، نشان‌دهنده تعهد آن به مسئولیت‌های اجتماعی و ارتباط مستمر با جامعه محلی است.

https://tejaratava.ir/?p=149962

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰