• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳
0

۵ میلیون مشتری آینده ساز

  • کد خبر : 149915
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۴
۵ میلیون مشتری آینده ساز
تعداد مشتریان زیر 18 سال بانک ملی ایران به 5 میلیون نفر رسید.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، کانون جوانه‌های این بانک به عنوان مبدع اولین طرح آموزشی ـ سرگرمی کودکان و نوجوانان در حوزه پولی و بانکی کشور است که توانست تعداد مشتریان زیر ۱۸ سال خود را  به ۵ میلیون نفر برساند.

کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون علاوه بر انجام رسالت خود در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی، ارتقای سواد مالی نسل آینده جامعه را نیز به شیوه آموزش مفاهیم اولیه اقتصادی در دستور کار قرار داده است. 

بانک ملی ایران تاکنون توانسته بیش از ۵ میلیون نفر از جامعه مخاطبان در رده های سنی زیر ۱۸ سال را جذب کند که با کسب اعتماد این گروه از مشتریان، در حال حاضر حائز بزرگترین جامعه بانکی در رده سنی کودک و نوجوان است. 

گفتنی است کانون جوانه های بانک ملی ایران، صرفا یک آموزشگاه مجازی برای ارائه مولفه های مقدماتی اقتصادی و بانکی نبوده بلکه بستری مفید و البته لازم برای ساخت پایه های محکم آینده اقتصاد کشور محسوب می شود.

کودکان و نوجوانان می توانند به همراه یکی از والدین خود و با در دست داشتن مدارک شناسایی شخصی به نزدیک‌ترین شعبه بانک ملی ایران مراجعه کرده و با افتتاح حساب آینده سازان از مزایای متنوع کانون جوانه ها بهره مند شوند.

https://tejaratava.ir/?p=149915

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰