• امروز : یکشنبه - ۲۹ مهر - ۱۴۰۳
0

تأمین مالی ۱۱ هزار میلیارد ریالی بانک مسکن در طرح نهضت ملی منطقه مرکز تهران

  • کد خبر : 149855
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
تأمین مالی ۱۱ هزار میلیارد ریالی بانک مسکن در طرح نهضت ملی منطقه مرکز تهران
مجید امیری، مدیر شعب بانک مسکن منطقه مرکز تهران گفت: تا مقطع پایان شهریورماه ۱۴۰۳، قرارداد ساخت ۲ هزار و ۷۰۱ واحد مسکونی نهضت ملی در قالب ۱۰۳ پروژه به ارزش بیش از ۱۱ هزار میلیارد ریال از سوی شعب این منطقه امضا شد.

به گزارش تجارت آوا به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن ـ هیبنا؛ مدیر شعب بانک مسکن منطقه مرکز تهران با اشاره به عملکرد این مدیریت در طرح نهضت ملی مسکن گفت: از مجموع قراردادهای منعقده در این منطقه، ۴ فقره مربوط به ساخت ۸۸۲ واحد مسکونی پروژه‌های ملی بر اساس قرارداد با اداره کل راه و شهرسازی به مبلغ ۴ هزار و ۲۲۱ میلیارد ریال و ۹۹ فقره قرارداد مربوط به ساخت هزار و ۸۱۹ واحد مسکونی خودمالکین به ارزش ۷ هزار و ۲۸۲ میلیارد ریال است.
مدیرشعب منطقه مرکز تهران در ادامه اظهار داشت: ۱۹ شعبه از ۶۱ شعبه این منطقه در بخش طرح نهضت ملی مسکن در حال پرداخت تسهیلات هستند که ۹ شعبه در شهر تهران و ۱۰ شعبه در محدوده حوزه جنوب استان تهران به متقاضیان این طرح خدمت ارائه می‌کنند.
به گفته مدیر شعب منطقه مرکز تهران، پروژه ۲۰۰ واحدی شرکت آریا پی برج با ۱۰۰ درصد، پروژه ۱۹۰ واحدی مهندسی اهرام سخت پیکر با ۱۰۰ درصد و پروژه ۲۴۰ واحدی بتن نمای مستحکم با ۹۲ درصد، دارای بالاترین پیشرفت‌ها در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن هستند.
امیری با اشاره به اقدامات صورت گرفته در مدیریت منطقه مرکز تهران در بخش پروژه‌های طرح مسکن مهر گفت: در این مدیریت از ابتدای اجرای طرح مسکن مهر ، قرارداد ۶۸ هزار و ۵۵۸ واحد مسکونی مسکن مهر منعقد و تا پایان شهریورماه سال جاری ۶۶ هزار و ۸۷۴ واحد مسکن مهر تعیین تکلیف شده است.
امیری با اشاره به تسهیلات قرض‌الحسنه پرداختی در منطقه مرکز تهران اظهار داشت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تا پایان شهریورماه، ۱۱۸ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به مبلغ بیش از ۳۷۵ میلیارد ریال و ۹۱ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری به مبلغ بیش از ۶۸ میلیارد ریال به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

https://tejaratava.ir/?p=149855

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰