• امروز : شنبه - ۲۸ مهر - ۱۴۰۳
1
شبکه فروش؛ چالش‌ها و راهکارها

اعلام آثار برتر یازدهمین همایش مدیریت‌ ریسک و بیمه توسط بیمه کوثر

  • کد خبر : 149800
  • ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰
اعلام آثار برتر یازدهمین همایش مدیریت‌ ریسک و بیمه توسط بیمه کوثر
دبیرخانه همایش مدیریت ‌ریسک و بیمه، مقالات برتر شرکت‌کنندگان در یازدهمین همایش مدیریت‌ریسک و بیمه با موضوع “شبکه فروش؛ چالش‌ها و راهکارها” را انتخاب و معرفی نمود.

به گزارش تجارت آوا به نقل از روابط عمومی و تبلیغات بیمه کوثر و اعلام دبیر یازدهمین همایش مدیریت‌ ریسک و بیمه، از میان مقالات ارسالی تعداد ۹ مقاله در سه سطح ارائه، صرفاً چاپ و پوستری به عنوان مقالات برتر برگزیده شدند. 

زهرا جافری در این رابطه افزود: با توجه به تفاهم نامه همکاری مشترک با دانشگاه علامه طباطبایی(ره)، در این دوره نیز همانند ادوار گذشته از اساتید موسسه آموزش عالی بیمه اکو در کمیته علمی همایش بهره‌مند شدیم و از میان مقالات ارسالی، سه مقاله «تببین و شناسایی چالش‌های شبکه فروش در صنعت بیمه مبتنی بر تحولات دیجیتال » (سیدمحمدرضا مطلبی‌کیا و همکاران)، « شناسایی و رتبه بندی چالش‌های موثر بر آینده شبکه فروش با استفاده از تکنیک دلفی فازی» (وحیده نورانی) و « بررسی نقش نمایندگان بیمه در ایجاد وفاداری مشتری به بیمه عمر » (سحر بزرگ نیا) به ترتیب در رده‌بندی مقالات قابل ارائه حایز رتبه های اول تا سوم شدند. همچنین سه مقاله «بررسی و اولویت بندی مقوله‌های فرهنگ توانمندسازی شبکه فروش در صنعت بیمه » (فاطمه باباخانیان و همکاران)، «استفاده از بازاریابی محتوا برای افزایش تعامل و توسعه شبکه فروش» (سمیرا یزدی) و «بازتعریف نقش شبکه فروش بیمه در راستای تحول دیجیتال؛ چالش ها و راهکارها » (مائده باغبان) در رده بندی مقالات صرفاً چاپ مورد انتخاب هیئت داوران قرار گرفتند. وی در ادامه عنوان نمود سه مقاله «تغییرات و چالش‌های آینده شبکه فروش در صنعت بیمه» (لیلا خرادپور)، «بررسی تاثیر ابعاد استراتژی های بازاریابی در بهبود و توسعه‌ی شبکه فروش» (مرتضی ظهرابی) و «مروری بر نوآوری های شبکه توزیع بیمه و چالش‌های آن با استفاده از تحلیل بیبلیومتریک» (مرتضی موسوی) نیز به صورت پوستری پذیرفته شدند.  

در آخر بنابر اعلام دبیر یازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه در روز برگزاری همایش در تاریخ ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳، از نفرات برتر تجلیل به عمل خواهد آمد. همچنین ارائه مقالات به صورت آنلاین در آپارات بارگذاری خواهد شد.

https://tejaratava.ir/?p=149800

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰